Ga naar inhoud

PU, welkomsgeschenk of game niet ontvangen?


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
Ik vind het ergens aandoenlijk dat sommigen hier zo bezig met mij zijn! Je hebt gelijk dat je vrouwen/mensen niet op een voetstuk moet plaatsen als je iets van ze terug wilt. Als datingcoach heeft mijn vriendin vaak te maken met 'nice guys' https://lovehacks.nl/een-klootzak-worden/ https://lovehacks.nl/ben-jij-een-good-boy/ Yeah, nice guys zijn saai: je moet iets te bieden hebben. Nu date ik iemand die mij ziet zitten omdat ik een goede dominant ben, en omdat ik alle toffe feestjes ken. En zij insprireert mij omdat zij Greenpeace activiste is. : D
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Experiment voor een jaartje he, geen lange-termijn manier van je leven leven. Het was wel wat langer toch? >Ik ben ze niet tegengekomen. Hij zet zich vooral af tegen de "moderne wereld" en zaken die we tegenwoordig zien als dingen die ons leven verrijken i.p.v. waardeloos maken (zoals de trein). Dat "afzetten tegen de moderne wereld" is waarschijnlijk een grote aanjager geweest van de ecologistische beweging, en het inzien van het belang van (tijd in) de natuur (doorbrengen). Andere ideeën die hij als (één van de) eerste(n) propageerde waren bijvoorbeeld burgerlijke ongehoorzaamheid, pacifisme, de doelloosheid en de vervreemding die het moderne bestaan teweegbrengt. >Het probleem met Walden is dat Thoreau zelf ook aangeeft dat zijn hele manier van leven in zijn huisje naast Walden pond niet mogelijk was geweest zonder het geld van zijn ouders. Dan moet je wat mij betreft op zijn minst héél voorzichtig zijn met het verheerlijken van deze manier van leven, en dat is Thoreau niet. Ik begrijp je punt en ben het ook wel met je eens, maar het lijkt of je naast de integriteit van de auteur, de ideeën/idealen an sich ook meteen afwijst, puur omdat de auteur er zelf niet naar heeft geleefd. Wat niet helemaal terecht is denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...