Ga naar inhoud

CDAB 52 [LII] Een goede buur is beter dan een ver contact


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik was inderdaad zonder fucking reden gebanned indertijd dokr Orangemic, en Enzevil unbande me. Mars was volgens mij gebanned na 1x kanker zeggen, maar waae de fuck slaat een permaban dan op? Ik zie zo vaak mensen hier met kanker schelden, en als je dat niet aankan en meteen bans gaat uitdelen ben je waarschijnlijkzo'n miet die op internet de moraalridder uithangt maar in het openbaar geen vinger uitsteekt als hij iemand kanker oid hoort zeggen. Dunnedraak heeft gelijk, Orangemic is geen goeie mod (Enzevil overigens wel, toffe mod hoor) en heeft al meerdere onterechte bans uitgedeeld. Wordt eens een man, man.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk, wat heeft Oramgemic toegevoegd als mod tot nu toe? Hij heeft Mars, Dikkedraaken mij gebanned zonder reden, en verder volgens mij niks.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ik zonder reden zeg, dan meen ik zonder reden. Ik heb Orangemic op steam, en daar vroeg ik hem de reden van onze bans. Ik heb nooit antwoord op die vraag gehad, hij ontweek hem steeds. Alleen bij Dikkedraak was er misschien een kleine reden voor een ban van een dag. Mars en ik hebben nooit wat fout gedaan. Nazigedrag hoor.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En privacy schenden, dat zou ik weer een reden tot een van vinden. Dikkedraaks fotk werd hier geplaatst, Dunnes naam net. Komop zeg, wij zijn voor veel minder gebanned, kap met die fucking vriendjespolitiek en stel duidelijkd regels op. Maak geen uitzonderingen voor je gaybuddy's uit de pu whatsaplgroep die jullie volgens mij hebben.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrok even toen ik dit CdAB terug was aan het lezen. Toen kwam ik erachter dat Respanwguy dezelfde avatar als mij heeft en ik godzijdank niet zelf deze post heb geplaatst: >Ik denk dat we met de community een loods moeten huren om daar een grote pu orgie te houden.kan iedereen wat stoom afblazen.make love not war!!!

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Ramon was een rare jongen maar hij had wel gelijk over deze dictatuur. Stel datik een foto van Jeen plaats, ik weet zeker dat ik dan meteen een ban te pakken heb, terwijl Jeen geen ban kreeg toen hij een foto van Ludo postte.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...