Ga naar inhoud

CDAB 52 [LII] Een goede buur is beter dan een ver contact


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>En waarom niet oq vragen sierazulu? Zucht. Het is wel duidelijk dat je gewoon een reactie probeert uit te lokken van Orange wat absoluut niet nodig is. Als je hem niet als moderator wilt, prima. Ik respecteer je mening maar er over gaan zeiken gaat toch niets uithalen. Als de site-beheerders en de andere moderators vinden dat Orangemic geen goeie mod is dan zullen zij zelf daar wel iets aan doen, jij gaat daar niks aan veranderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks niet ik neem het hier heel serieus ik vind orangemic gewoon een wangedrocht van een moderator en dat wil ik uiten. En internet of geen internet, moraalridders zijn kut.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het is wel duidelijk dat je gewoon een reactie probeert uit te lokken van Orange wat absoluut niet nodig is. Dat jij het niet nodig acht wil niet zeggen dat het niet nodig is. Drogreden >Als je hem niet als moderator wilt, prima. Ik respecteer je mening maar er over gaan zeiken gaat toch niets uithalen. Iemands mening "zeiken" noemen is niet echt respectvol ga dan ook niet liegen dat je zin mening respecteert. >Als de site-beheerders en de andere moderators vinden dat Orangemic geen goeie mod is dan zullen zij zelf daar wel iets aan doen, jij gaat daar niks aan veranderen. Volgens mij komen de meeste gebreken aan het licht met klagen. Dus als je als normale user iets wil veranderen is enorm klagen misschien wel het beste wat je kan doen. Ga niet proberen de wijze man hier uit te hangen. Want je bent geen een van de twee.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen. Stuur me eens een PM. Netjes en op een fatsoenlijke manier, dus zonder cabs etc etc. Leg me daarin eens uit wat wij Mods in jouw/jullie ogen zo fout doen.Of waarom je het zo oneens met je ban was, etc etc. Dan zijn we echt wel bereid om daar goed en serieus naar te kijken. De meesten van jullie kunnen prima schrijven, dus moeten enig onderwijs genoten hebben, dus is dat het probleem niet. Maar zoals OMGWTFBBQ al zei: Alleen zeggen dat hij of zij kut is, heeft geen zin. We willen heus wel kritisch naar ons zelf kijken, maar wees dan ook bereid om de klacht serieus te beschrijven. Scheldkanonnades en zo, zijn moeilijk serieus te nemen. Zou je zelf ook niet doen denk ik...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...