Ga naar inhoud

CDAB 52 [LII] Een goede buur is beter dan een ver contact


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi lieve mods, Ik zie dat ik vreselijk te ver ben gegaan gisteravond. Hier heb ik achteraf ontzettend veel spijt van en ik wil graag mijn leven beteren. Ik weet alleen niet precies wat ik fout heb gedaan. Zover ik kan zien draait ons geschil om de post die ik heb bijgevoegd in bijlage 1. Het zou fijn zijn als jullie even aan kunnen geven of het volstrekt noodzakelijke gebruik van het... eeeehhhh... k-woord?..., een woord waar ook Newwr een paar posts later niet omheen kon, de reden was voor mijn korte tijd in de digitale gevangenis, of het gebruik van het woord AIDS (toch een woord waaraan ook veel van je vrienden kunnen zijn overleden, mits je veel tijd met homo's optrekt) het probleem is. Ik hoop dat jullie in kunnen zien dat ik niets kwaads bedoelde met deze post en slechts het democratisch gehalte van het modteam wilde bewaken door mijzelf als potentieel mod en mijn hypothetisch beleid nogmaals op de kaart te zetten. Groetjes, Avant-La-Lettre Bijlage 1: >Dan zou ik wel iedereen bannen die met kanker scheld, want dat is eeehhhh... aidsdom?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...