Ga naar inhoud

CDAB 52 [LII] Een goede buur is beter dan een ver contact


Tintalya

Aanbevolen berichten

>Alsof je het beter kan? Leer eerst begrijpen wat Mod zijn inhoudt, voordat je gaat klagen. Punt één: ik kan het wél beter. Punt twee: zelfs al zou ik zelf een waardeloze mod zijn, dan nóg mag ik ze wijzen op hun kleine foutjes. Net als ik profvoetballers aan de lopende band uitscheld en mag zeiken op politici.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Deels correct, ik weet natuurlijk niet in hoeverre je bekwaam bent met websites, maar heb je hun tools ooit eens gezien? Vraagje? Ik heb informatica met een indrukwekkende zeven afgesloten, dus ontzettend. Daarom weet ik ook dat de mods geen enkele tools tot hun beschikking hebben omdat de pu al jarenlang een stel vreselijk incapabele, goedkope, webdesigners van werk voorziet. Aan de andere kant, een goede scheidsrechter heeft zijn gele en rode kaarten vaak niet nodig.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfmoord... Je kan het hypocriet nomen, maar ik weet een beetje hoe zoiets voelt. Misschien ben ik nu wel wat te open, maar: Ik heb ook (weliswaar zeer kort en oppervlakkig )die gedachtes gehad. Erg lang geleden alweer, maar geloof mij, je voelt je verschrikkelijk eenzaam, alleen en niet begrepen. Het is voor een buitenstaander gewoon moeilijk te begrijpen en te accepteren, en dat is dan weer terecht. Zelfmoord is niet de oplossing, maar als je weet hoe het voelt om met die gedachten rond te lopen, besef je wel waarom sommige mensen het toch doen.. Hoe triest ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het toch juist eerder respectabel te noemen dat je een manier hebt gevonden om je situatie te verbeteren? Het leven kan zo geweldig mooi zijn, mij lijkt dat je op het moment dat je echt *rock bottom* zit, het alleen nog maar beter kan worden. Ook al zie je dat op dat moment dan even niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was mooi te zien toen MJ dood ging. Iedereen beschuldigde hem van pedo, ras verrader, homo etc maar op het moment nadat hij dood ging was iedereen van "omg hij was een icoon, de ware koning van pop, beste zanger ooit, kom laten we tientallen shows maken waarbij mensen zingen en dansen zoals hem uit respect" Wat is de mensheid toch soms walgelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...