Ga naar inhoud

CDAB 52 [LII] Een goede buur is beter dan een ver contact


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Met ook wel een aantal gare films... oh nee, als iemand dood is, was alles wat ie ooit gedaan heeft ineens geweldig idd... Desondanks een treurig einde ja, als het echt zelfmoord blijkt te zijn -_- Oja, dit. Ik heb vrijwel de gehele ochtend naar Giel Beelen moeten luisteren die hem constant de hemel in bleef prezen. Alsjeblieft zeg...Om het halfuur ''goooooooooooood morning Vietnaaaaaaam!'' uit die luidsprekers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het probleem wat ik er mee heb, is dat je de mensen om je heen iets aandoet. Dat je daarvoor kiest in plaats van voor hun en vooral voor jezelf proberen uit dat dal te klimmen. Je laat mensen zoals bijvoorbeeld je ouders of kinderen achter etc. En daar heb ik geen respect voor. Hoe klote je het zelf op het moment ook hebt. Ja ik snap echt niets van dit argument. Dus mensen die ik ken hebben er last van als ik er niet ben. Betekent dat ook dat ik verplicht ben zo veel mogelijk mensen te leren kennen? Ik ben er immers niet voor mensen die ik niet ken en schijnbaar is er niet zijn voor mensen slecht. De enige groep waarvoor dit argument wat mij betreft wel opgaat zijn kleine kinderen. Simpelweg omdat het krijgen van kinderen een keus is en kleine kinderen afhankelijk van je zijn, daar heb je dus wel een bepaalde verantwoordelijkheid naar.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar als een kind dat wilt, hoor je dat te respecteren. Ik ken een man die had MS, zijn vrouw had zijn kinderen afgepakt, en hij had elke seconde pijn. Hij besloot euthanasie te plegen. Die man wou echt niet meer, dan respecteer je dat toch? Of je nou een vader bent, of een dochter van iemand die zelfmoord wilt plegen, je wilt iemand niet zien lijden. Vind ik dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die zelfmoord plegen zijn erg ver heen en zeker op dát moment. Mensen die er geen last van hebben beseffen dat niet. Ik heb er helaas al verscheidene keren mee te maken gehad. De dag dat ik een goede vriend van me op zolder vond vergeet ik nooit meer. ''Vrolijk'' dat ie de dag daarvoor nog deed... Wij begrijpen dat niet. Die shit zit écht diep. Om terug te komen op Robin Williams. Het drugs en alcohol misbruik gedeelte vind ik zwak. Al zeggen ze dat depressie de boosdoener was, dat kan ik dan weer wel begrijpen. Het is erg triest voor zijn vrouw.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...