Ga naar inhoud

Raad de echte naam van degene onder je!


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Soms het ik ook het tegenovergestelde. Zoals bij Prison Break, machtig goeie serie TOT eind seizoen 2. Als Michael in Sona terecht komt. Op zich een vet seizoen en gruwelijke gevangenis maar al dat uitgerekte gelul over sona en vooral seizoen 4 en dan oooooook nog eens sarah in de gevangenis. ik zat vanaf het moment dat michael en sarah en lincoln op die boot zaten met die miljoenen te schreeuwen EINDIG de show! Brei er een eind aaaaan! maar nee hoor, ze molken het nog 2 seizoenen en een slechte film verder uit. :/
Link naar reactie
Delen op andere sites

SPOILER. Bij de Walking Dead, Nadat Clementaine Lee door het hoofd schoot, wat later bij een ander fragment dat zij alleen rondzwierf en daar alleen op die boomstronk zat. Ik had het gevoel dat ik meteen moest helpen. Maar dat is allemaal verholpen in het mooiste seizoen van het jaar: De herfst, ben ook in de herfst jarig dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook heel erg bij Breaking Bad, het is natuurlijk nog niet afgelopen, maar ik miste gewoon die epiek van Walt. De characters en de opbouw in de episodes zijn zo verschrikkelijk awesome dat ik in een soort slaap wil komen tot in de zomer, als de laatste 8 komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...