Ga naar inhoud

CdAB 15 [XV] En blijf weg!


AwesomeUnicorn

Aanbevolen berichten

Jongens wat een heerlijke discussie. Family Guy is vet (al vind ik Peter's domheid soms irritant), South Park heeft zijn beste tijd wel gehad, al zijn de oudere afleveringen nog steeds geniaal en The Simpsons laat mij nog steeds lachen. Cleveland Show is kut en niet grappig, American Dad kijk ik alleen als ik per se tv wil kijken en er niks anders op tv is en Futurama kijk ik vrijwel nooit. Daar moet bij vermeld worden dat ik misschien 1 à 2 uur tv kijk PER WEEK. Meestal DWDD of PowNed als ik niet hoef te werken (:

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De Cleveland Show slaat helemaaaaal nergens op, kheb ook helemaal geen zin meer om die nutteloze discussies, woordgrappen of het belachelijk maken van beroemdheden te moeten aanschouwen. In het begin was het nog wel leuk FG, Stweiw is nu een pussie, die hond slaat nergens meer op (meer nog niet zo erg als die beer en de makers proberen te erg iedereen te shockeren om South Park na te doen. Alleen quackmire is geniaal en dat ze Meg liever laten sterven is ook grappig. The simpsons was vroeger ook meesterlijk, maar ze hebben nu alles wel gedaan. De koek is op. South Park heeft ook zijn beste tijd wel gehad en daar is de magie er ook wel duidelijk van af. Futurama heeft ook goede humor, maar eerlijk gezegd is ook daar niet elke aflevering geweldig, soms zelfs saai, maar dat kan ook zijn omdat ik die afleveringen al heb gezien. Zapp Branigan is wel ultra geniaal. Al die series zijn dan ook al eigenlijk te oud, er mag best een nieuwe formule op de markt komen. Het leuke is dat al die series (waar vaak over seks gepraat wordt, mensen gruwelijk vermoord worden en wat nog meer) vanaf 5 jaar en ouder zijn. Beavis&Butthead vind ik wel nog meesterlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...