Ga naar inhoud

CdAB 15 [XV] En blijf weg!


AwesomeUnicorn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

eerste game die ik gespeeld heb: **super Mario** ______██████████████ -____██▓▓▓▓▓▓▓▓▓ M ▓████ -__██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██ -__██████░░░░██░░██████ ██░░░░████░░██░░░░░░░░██ ██░░░░████░░░░██░░░░░░██ -__████░░░░░░██████████ -__██░░░░░░░░░░░░░██ _____██░░░░░░░░░██ -______██░░░░░░██ -____██▓▓████▓▓▓█ -_██▓▓▓▓▓▓████▓▓█ ██▓▓▓▓▓▓███░░███░ -__██░░░░░░███████ -____██░░░░███████ -______██████████ -_____██▓▓▓▓▓▓▓▓▓██ -_____█████████████
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Een meeuw heeft zojuist op een pakje met gesneden sandwiches die ik net heb gekocht gescheten, gelukkig was het bijbehorende brood in de verpakking niet geraakt omdat hij nog gesealed was, een deze dagen breek ik echt de nek van een van die dingen. Ik heb een keer vrienden gemaakt bij een optreden van Kurt Vile omdat ik met die mensen de enige was die een meeuw van grote hoogte in het publiek zagen poepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...