Ga naar inhoud

Mijn game "DriftKing 2D" @ Steam giveaway.


Pieter2k2

Aanbevolen berichten

  • 6 jaren later...
Hallo baklappen. ik heb al een soortgelijk bericht in de PU Discord geplaats, En dat doe ik hier nog even opnieuw! Mijn game DriftKing 2D (eerder op pu.nl voorbijgekomen) is sinds afgelopen weekend uit op Steam! (In Early gamer.. ik bedoel Access) Nou ben ik de minste niet, En dat is ook niet de reputatie die ik als gamedeveloper wil opbouwen. Dus bij deze voor iedereen een kans om de game volledig gratis te mogen ontvangen! Omdat het kan! Want daar houden baklappen van. Stuur me gewoon een PM als je interesse hebt & ik stuur je zo snel mogelijk een key toe. Voeg me toe op Steam (LolindirLink) als je geen geduld hebt ;) Dat mag best! ik ben ECHT de gekste niet!!!!1 Als laatste moet ik natuurlijk wel even melden dat een wishlist ook heel erg helpt! En een review ook. Maar dat is vanzelfsprekend helemaal optioneel. tjek it aut! DK2D @ Steam: https://store.steampowered.com/app/965000/Drift_King_2D/ Mvg. lol!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...