Ga naar inhoud

Metal Gear Solid


MetalGearBob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 368
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach, van eindbazen kun je eigenlijk niet spreken vind ik. The Cobra Unit, Foxhound, Sons of Liberty; __dat__ waren eindbazen. Moet trouwens wel toegeven dat het verhaal - dus plus de spoilers die ik niet uit de doeken ga doen - op zich goed aansluit op MG / MG2 / MGS1 etc. Maar het verhaal in de game zelf had beter gemogen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eensch met Noatak. **!Let op bevat minor spoiler in één na laatste alinea!** In de vorige delen kreeg ik meer het gevoel naar een bepaald doel (epische Boss Battles en idem cutscenes) te werken omdat de games een duidelijk gezet pad hadden (lineair if you will). Doordat je nu kunt doen en laten wat je wil tussen de main missies door, maar je eigenlijk altijd een stuk moet reizen naar de rand van het missie gebied of de LZ, haalt het voor mij de flow uit het verhaal (de game). Beetje overdreven het nu volgende, maar soms voelde het als een lange interactieve loadingscreen. Wat ik zeg "beetje overdreven" Gameplay wise zit de game goed in elkaar. Op wat kleine technische dingen na, zoals het automatisch cover nemen tegen een muur omdat ik er net te dichtbij loop en het random glijden op een helling dat in ééns wel te stijl voor BB is. En gelukkig valt het je pas op als je erop let dat BB zijn hand (in cover) 20 cm van het object houdt. Maar ik wil niet klagen. De game speelt ontzettend lekker weg. Het verhaal voelt na act 2 inderdaad ingekort en afgekapt. Zou de wrijving, en uiteindelijke breuk, tussen Kojima en Konami hier mee te maken hebben gehad? Kan bijna niet anders dan; ja. Wel zit er nog veel verhaal verborgen in de tapes. Maar het voelt inderdaad of er delen uitgeknipt zijn en wat afgeraffeld. Ik ben nog steeds wel van mening dat het (de) cirkeltje(s) rond is (zijn). (Tarrantino bites the dust) **SPOILER!!!** Luister goed naar het gesprek na de eindkredits. (als Kojima liefhebber weet je dat de game pas afgelopen is als, tja wanneer eigenlijk? ;)) Maar goed, ik heb me prima vermaakt met de game. En een tweede playtrough gaat er zeker wel komen. Maar me er nu eerst eens toe zetten Witcher 3 uit te spelen voor ik aan Fallout 4 (Hype!) begin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LordVarys toplel hoor. >je kan je tijd beter verdoen met een dora game denk ik @Noatak >Ja, niet luisteren naar TrollVarys. Dat mag duidelijk zijn :P @BasedGod >Lijkt me wel, aangezien ie zoveel wordt geprezen. Je kan mgs 2 ook op ps3 of x360 krijgen via een hd collection, ofzo Cool, thanks. Maar heb het al op de PS2 dus speel het daar gewoon op :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

[SPOILER] ]Het verhaal is een beetje meh, het is een enorm vette game en ik geniet er nog steeds van maar er missen gewoon een aantal dingen uit de vorige delen die ik graag had terug willen zien (Meer dialoog/codec en personages). Desalniettemin geniet ik er nog steeds van en kijk enorm uit naar de online van 6 oktober
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...