Ga naar inhoud

CdAB 61 [XLI] De Steve plasser van Uhurus


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok, ik zal een voorbeeld geven. Als het niet klopt, had je het zelf maar moeten doen. Specifiek: Batmanjemepper heeft een ban gekregen vanwege het overmatig schelden met kanker, waarbij de omgangsnormen van deze community niet werden gerespecteerd. Het doel is om alle users te weerhouden posts welke tegen de forumregels in gaan te plaatsen, daarnaast wordt deze ban gebruikt om aan te geven waar de grens ligt, waarbij er door de mods opgetreden wordt. Meetbaar: Wanneer er komende twee maanden minder dan 2 bans van een week of langer worden uitgedeeld op basis van soortgelijke misdragingen en overmatig gebruik van het woord kanker is teruggedrongen van meer dan 30 keer per dag naar 5 keer per dag, kan worden gesteld dat de ban, zijn beoogde doel behaald heeft. Acceptabel: Deze ban moet bijdragen aan een gezelliger forum, waarbij de gepoogde humor als doel heeft anderen te vermaken. Realistisch: Wanneer er duidelijk en adequaat gereageerd wordt op soortgelijke situaties, zal het doel waarvan deze ban een middel is, te behalen zijn. Tijdsgebonden: De ban duurt vanaf 11 november tot 18 november, de mods behouden zich het recht het specifieke tijdstip nader te bepalen.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel die zwarte pieten-discussie is de schuld van de media, zetten constant de twee uiterste opvattingen over deze situatie tegenover elkaar, waardoor sommige mensen ongenuanceerd sommige opmerkingen overnemen. Hierdoor wordt er alleen maar verdeeldheid opgewekt en krijg je vaker discussies, zoals die ook op tv gehouden worden. Met alleen maar blindstaren op èèn invalshoek en zonder oplossingen te bedenken roepen dat de andere meningen allemaal dom en onmenselijk zijn. Volgens mij maakt het de meeste mensen in dit land echt niet uit of een piet zwart, wit, paars, blauw, groen of turqouise is. Als het maar leuk voor de kinderen is. Krijg het heen en weer!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Volgens mij maakt het de meeste mensen in dit land echt niet uit of een piet zwart, wit, paars, blauw, groen of turqouise is. Als het maar leuk voor de kinderen is. Krijg het heen en weer! Ik denk ook absoluut niet dat er veel mensen boos zijn om de verandering op zich, maar meer om het principe dat (en de redenen waarom) zo'n oude traditie uit het niets door een kleine minderheid wordt stuk getrokken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...