Ga naar inhoud

CdAB 61 [XLI] De Steve plasser van Uhurus


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Strngstman: Mijn vader is daar aan overleden. Blahblah: misschien was ie jou gewoon zat. >Dit is iemand die om legitieme redenen aangeeft dat het hem iets doet wanneer kanker als grap wordt gebruikt. >Sterker nog, zijn vader is aan kanker overleden en blahblah durft dan nog te zeggen: ''Misschien was hij jou gewoon zat''. >Ga niet doen aslof dat grappig of normaal is. Mijn vader heeft kanker gehad en dit is geen grapje. Weet je wat ik van het woord vind? All_is_connected. Krijg kanker joh. Ik krijg kanker van al je kankerreacties waarop jij met andermans kankerzaken bemoeit. Misschien is het niet zo netjes dat blahblah spot met kanker maar wie de kanker ben jij dat jij je zo kankermoeilijk gaat bemoeien met die kankersituatie. Wat fijn dat jij je met je kankerredenatie het opneemt voor STRONGESTMANOFTHEWORLD. Wat ben jij toch een kankergoed persoon en ik wens iedereen die dat niet inziet hartelijk de kanker toe omdat die mensen niet inzien dat jij het beste met ons voor hebt, in plaats van dat jij je kankerelitair gedraagt. Dank je wel. Overigens wens ik je een hersenbloeding toe, want dat mag gewoon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...