Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

Ik wilde zelf ook als eerste de bioshock games kopen, maar het blijkt dat bioshock 1 niet meer verkrijgbaar is in gamemania Delft. Dus, kwam ik toevallig tegen, dat over 3 weken, een collection van bioshock 1+2+DLC uitkomt. Dus ik ga die dan meteen kopen. Daarom zocht ik ook een game waar ik zoon 3 weken plezier mee kan hebben, ik heb sins bo2 eigenlijk geen games meer gekocht, en ik heb bo2 zelf niet echt gedaan.. Spec Ops lijkt me zeker een goeie ja, maar, is die niet supersnel al uitgespeeld? En, als ik dan toch een third person shooter wil, is max payne misschien leuker?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wil graag -Tomb Raider -South Park -Dead Island en The Last of Us hebben. Nu had ik bedacht dat die laatste 3 een beetje dicht op GTA V liggen, dus dat ik beter voor Tomb Raider zou kunnen gaan. Maar, nu ben ik vanmiddag is een game gaan kijken die ik niet in de gaten heb gehouden. Ni No Kuni. Ik hoor alleenmaar positieve reacties, en het lijkt met leuk om een keer wat anders te spelen. Nu zou ik ook de bioshock collection kunnen kopen, en dan voor Bioshock Infite te gaan? Wat zal ik doen? Ik kende de game bijna niet, maar ik nijg nu ineens heel erg naar Ni No Kuni...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...