Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sowieso kan je Far Cry niet echt vergelijken met CoD, BF en Halo. Far Cry draait om de Singeplayer, niet de multiplayer. Hierdoor is de hele ervaring natuurlijk veel anders. Een game als Far Cry zet je in een grootse, levende wereld vol verhaal, sfeer en variatie. Call of Duty is vooral kooigevechten tegen andere spelers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik I Am Alive kopen? Ik zit nu te wachten op Assassins Creed 3, en Far Cry 3. Maar tot die tijd wil ik me wel vermaken met een nieuw spel. Heb eergister Most Wanted in huis gehaald, en daar vermaak ik me prima mee. Heerlijke game, maar wel voor 1 uurtje per dag. Dus nu ben ik van plan om I Am Alive (PC) te halen, want die lijkt mij erg vet. Is deze aanteraden of niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je MP games thuis liggen? Zoja speel die dan tot de releases van AC 3 en Far Cry 3. Als je dat niet wil zou ik een beetje rondneuzen naar een oude klassieker die je gemist hebt. Ik heb zelf I Am Alive nooit gespeeld maar als ik het goed zeg dan waren de reviews niet al te positief over de game, misschien moet je ff wat gamplay kijken om te weten of je het wat vind. Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Call Of Duty MP, maar daar vermaak ik me niet mee. Hmm, maybe als ik hem voor een goedkoop prijsje krijg, dan koop ik hem wel. Iemand een andere aanrader tot die tijd? Borderlands 1 heb ik al gespeeld, Borderlands 2 wacht ik even mee, want me vrienden moeten die game nog kopen. Ik heb hem wel al in huis. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...