Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Niet tekken tag tournament 2. De AI geeft je niet de kans om echt te trainen, arcade is vrijwel onmogelijk om uit te spelen op makkelijk door een belachelijke eindbaas. Dead or Alive 5 biedt een goede single player modus, Mortal Kombat ook. Aangezien Mortal Kombat niet zoveel meer kost zou ik zeggen begin met Mortal Kombat, en koop Dead or Alive 5 wanneer de prijs omlaag is gegaan. Dan heb je beide games voor de prijs van een nieuwe game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel of ik AC3 voor de Wii U of voor de PC moet kopen. Heb net mijn PC gekocht, en geniet er elke dag mee. Alleen, zoals sommigen al weten, krijg je bij de Wii U alle DLC's! Behalve de PS3 exclusive DLC, maar dat weet ik niet zeker. Mijn vraag is of ik hem nu beter voor de Wii U kan halen, of voor de PC. Ubisoft kwam met de reden voor alle DLC's op de Wii U, omdat het een maand later uitkwam. Maar de PC komt toch ook een maand later uit? Waarom krijgt de PC deze DLC's niet dan? Ook wil ik er nog even bijvertellen dat je bij de Wii U ook kan spelen op het beeld van de gamepad. Dus als mijn ouders TV kijken, kan ik lekker AC3 spelen. Ook maakt het ook gebruik van de gamepad, dus dat is ook een leuke functie. Dan kan je ook op groter beeldscherm spelen. Ook vindt mijn vader het af en toe leuk om te kijken, en dat gaat makkelijker op een groot beeld natuurlijk. Aan de andere kant vindt ik het heerlijk om AC op de PC te spelen, vanwege de besturingen. Die zijn nu dan wel weer aangepast met AC3, dus weet ik niet precies hoe dat speelt. Ik ben nou niet de grootste graphic hoer, maar ik speel het liefst toch wel met 60fps op zijn mooist. Dus, kort gezegd. Wii U of PC?
Link naar reactie
Delen op andere sites

PC, heeft betere graphics en je kan een controller aansluiten waardoor het zeker ook lekker speelt. Op de Wii U lijkt ook wel leuk maar op de Wii U moet je andere games spelen zoals New Super Mario Bros U en Rayman Legends, dat zijn exclusives die zeker de aandacht verdienen. En als je vader ff wil kijken dan kan ie toch naar je PC lopen? Conclusie:PC (wel ff kijken of je PC het aankan anders moet je de Wii U nemen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de Wii U zorgt weer voor een hele andere beleving. Als je al een eerdere AC voor de pc hebt, dan weet je wel hoe dat speelt, dan zou ik voor de Wii U versie gaan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop een PS3. Duh. Maar, een nuttige reactie: ik heb geen flauw idee of er extra nut is voor de gamepad, maar als dat er is, dan mag je al niet meer aan de PC DENKEN bij deze vraag. Daarnaast zou ik sowieso al gaan voor de Wii U, ook al had ik dat bericht van alle DLC's geïnterpreteerd als 'ze komen naar de wii u ondanks apart internet', gewoon omdat controllers zo goed werken met AC-spellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Wii U controller nog nooit in mijn handen gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Tot nu toe vind ik als ik moet oordelen over controllers die van de xBox het lekkerst. Lekker soepel, vind ik. Ik denk dat ik voor de Wii U versie ga, en misschien later nog de PC versie koop, als deze wat goedkoper is. Of ik wacht op gameplay, om de graphics te vergelijken, want ze zeggen dat de cutscenes verpeste schaduwen hebben. Ik mag de xBox controller van me vriend lenen als ik de PC versie neem, dus dat maakt niet zo veel uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...