Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit keer niet voor mij, maar voor mijn kleine broertje van 11. Hij heeft een 3DS. Nou wil hij graag Skylanders: Giants kopen (hij is een Skylanders fan), en een 3DS game. Dus wil hij graag Skylanders: Giants voor de 3DS kopen, maar erg slim is dat niet. Mijn vraag is: Moet hij Skylanders: Giants kopen voor de 3DS, of New Super Mario Bros. 2 (die hij iets minder leuk vind)?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pikmin 3. Daarna Rayman Legends, en daarna Lego City Undercover. Waarom? Pikmin 3 is Wii U exclusive. En van Ninendo. Dan weet je niet gelijk zeker dat het een vette game is, maar daar ga ik tot nu van uit. Overigens waren deel 1 en 2 een orginele puzzelgame, dus 3 wordt ook wel weer vet(ter). Rayman Legends , als je van platforming houdt. En co-op, maar die heeft Pikmin 3 ook. Rayman Legends belooft een leuke game te worden. Lego City Undercover kan ik niet echt veel over zeggen, aangezien er alleen maar een trailer van uit is. Ziet er wel leuk uit, en goed. Maar we weten niet of het free roaming is, of niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb rdr een halfjaar geleden van een vriend geleend (nog niet teruggegeven), en ik vind het een leuk spel. Online spelen mensen ook nog, al zijn het vaak van die stomme Amerikaantjes.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel verschillend. Het is hoe jij het speelt. In je eentje ben je er veel korter mee dan met zijn 2e/3e/4e. Aangezien het dan ook moeilijker is. Vervolgens vindt je het misschien ook leuk om met een andere class de game te spelen. Zelf zou ik voor Borderlands 2 gaan, ipv van Darksiders 2. Darksiders viel mij toch wel een beetje tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...