Ga naar inhoud

CDAB 71 [LXXI] Carnavallen als Autodidactische Zoldermongool


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat een hypocriet gedoe, alles en iedereen dood wensen en hele bevolkingsgroepen belachelijk maken en met kanker schelden. Daarnaast wordt zelfs in de topictitel neergezet als mongool, maar als er dan iemand om aandacht schreeuwt moet iedereen zich meteen aangeslagen voelen en menselijk opstellen, want zo hoort het op het internet. Overigens heb ik niet het idee dat DeltaCrow het heel erg zal aantrekken van mij, ik ken 'm niet en andersom ook niet. Als ie het zich wel aantrekt zou ik het naïef vinden als hij alleen maar steunende reacties verwachtte.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je punt wel Jas, maar je kunt ook gewoon niet reageren. Verder ik begrijp ook niet helemaal waarom DeltaCrow een dergelijke post achterlaat, zeker aangezien hij hier verder nooit komt. Maar hij zal in het echte leven misschien niet genoeg steun krijgen, daarom kunnen wij voor hem in ieder geval even doen alsof het ons iets kan schelen en een lieve comment achterlaten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...