Ga naar inhoud

CDAB 71 [LXXI] Carnavallen als Autodidactische Zoldermongool


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hmm. Het grappige is dat het met zowel de betekenis nét wel als nét niet wordt gebruikt (bijvoorbeeld nauwelijks een kwart kan 24% zijn of 26%). Van Dale zegt dat het ''bijna niet'' betekent, wat eigenlijk dus nét wel is. Ik denk zelf dat het in dergelijke gevallen beide kan zijn, maar dat het exacte aantal niet echt van belang is. Wat wél van belang is bij zo'n uiting is dat het in ieder geval weinig is. Nauwelijks 100 is in ieder geval aan de magere kant, of het nou nét wel of nét niet 100 is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam net met een dik idee. Echt dit is goud waard. Als je de tip draait van een joint, vind ik het altijd lijken op een papiertje van een fortune cookie. Dus ik dacht, waarom maken ze geen tip foldertjes met zieke spreuken er horizontaal op. Dan als je je jointje draait dan lees je dat en denk je; Wow dit is heftig. Voordelen? Nou, je gaat positief je stonedheid in omdat je net dat hebt gelezen en ziek hard gaat filosoferen, want dat doe je als je stoned bent namelijk. Chill muziekje, regay is meer voor de chill, lekker rustig, super steady. Ik raad je dat aan, Spotify heeft wel een leuk playlistje. Afijn, we gaan verder met ons verhaal. Ohja Fortune cookie. Nou, dan ben je dus compleet buiten je bewustzijn, in een wereldje waar je je lekker voelt en je heel eventjes een momentje hebt dat het vergassen van de joden niet gebeurd is. Helaas, de volgende dag is dit weer weg, maak je geen zorgen, het is namelijk wel gebeurd. Dwaal ik weer af. Goed. Dat is dus mijn idee, keiharde euro's verdienen met legale drugs. Want jongens, Heel de wereld is naar de tieves, en niemand mag elkaar, en de doodwensingen klimmen de pan uit, maar dan heb je dat kleine landje Nederland, en daar kan je je helemaal kapot blowen, tot je weer wakker wordt. En dat is het gewoon. Gewoon de terroristen de vinger geven, "fuck jullie man, wij gaan steady hier blaas de boel maar op wij blijven als laatst over en dan neuken we jullie dood." Nou, als ik dit jaren later terug lees dat er fortune cookie tip boekjes zijn, dan gooit ik mezelf van de eiffeltoren. Ik koos specifiek voor de eiffeltoren omdat het ironisch is, omdat fransen bekend staan om opgeven, en als je je leven beindigt, geef je op. Hoop dat jullie van mijn post hebben kunnen mogen willen zullen genieten. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...