Ga naar inhoud

CDAB 71 [LXXI] Carnavallen als Autodidactische Zoldermongool


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 9 maanden later...
Ik ben nu echt op een nieuwe CoD van Treyarch aan het wachten. Ghosts heeft gewoon gefaald. Ik zeg niet dat het een slecht spel is want het is wel erg balanced in vergelijking met Black Ops 2 maar voor CoD is het gewoon een dikke faal. IW heeft wel goede ideeën maar werkt ze slecht uit, terwijl Treyarch's ideeën wat minder zijn. Maar als ze een goed idee hebben werken ze het ook echt goed uit. Het beste voor mij zou zijn als IW alles bedenkt en Treyarch het uitwerkt, dat zou echt een top CoD kunnen worden!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefst had ik gezien dat MW3 verschrikkelijk goed was geweest; zo'n globale destructieve strijd vind ik echt enorm fascinerend maar helaas was het een vrij matige game. Teruggaan naar de Tweede Wereldoorlog vind ik zeker geen probleem, om dezelfde reden, en tegenwoordig wordt er weinig mee gedaan (Sniper Elite, Wolfenstein) dus ruimte is er wel voor. Big Red One was ook mijn eerste, erg van genoten. Drie vond ik ook niet onaardig maar Finest Hour (ps2) was echt verschrikkelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...