Ga naar inhoud

CDAB 71 [LXXI] Carnavallen als Autodidactische Zoldermongool


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Hier wilde ik me nog even mee bemoeien. Heel vervelend voor DeltraCrow natuurlijk, maar wat een hypocriet gezanik van sommige users. Je bevindt je godverdomme momenteel op het internet. Dit soort opmerkingen kun je nou eenmaal verwachten. Bovendien wordt er hier gescholden met elk dodelijk, ongeneeslijk en zeldzame ziekte die je maar kunt bedenken. Mensen en hele groeperingen worden hier continu belachelijk gemaakt. Dan maakt iemand een ietwat cynisch geintje over een vervelende situatie met betrekking tot een vervelende ziekte en vervolgens is iedereen woest. :') Doe eens niet zo triest, ook als je niet van gitzwarte humor houdt. Laat ik het zo zeggen: Aandachtbedelen heb ik niks mee, maar om de zwerver dan in het gezicht te slaan vind ik ook zoiets.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind "dit is het internet, daar doen we zulke dingen nu eenmaal" een beetje een stom argument. Daarnaast vind ik ook dat er een verschil is tussen een gegeneraliseerd grapje of het al dan niet joviaal schelden met ziektes en een grap ten koste van iemands persoonlijke situatie nadat die persoon hier zijn verhaal heeft gedeeld. Verder houd ik wel van gitzwarte humor, hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dichterbij, volgens mij heb je mijn punt toentertijd niet helemaal meegekregen. Ik zei dat mensen zich niet zo moesten aanstellen als dat woord werd gebruikt in het algemeen als scheldwoord. Ik zei er expliciet bij dat het dan ging om situaties, waarin dat woord als algemeen scheldwoord werd gebruikt, en niet dat een persoon specifiek kanker toegewenst werd, of dat het direct op een persoon gericht is. Om mijn punt te maken gebruikte ik all_is_connected als mikpunt, en daarom kreeg ik een ban. Graag opletten volgende keer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens, je moet niet lullen over wat er wel en niet dichtbij komt. Mijn vader heeft kanker gehad, en mij zie je in het algemeen hier echt niet moeilijk doen over het gebruik van het woord. Ook dat gaf ik aan in de post waarvoor ik een ban kreeg. Geen zorgen, ik weet dat er vast iemand een pic wil. Hij had het onder andere in de darmen, dus degene die vraagt, krijgt binnenkort een pic van zijn mooie bruine anjer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...