Ga naar inhoud

CdAB 73 [LXXIII] Zij die de boel opstelten zetten, kunnen maar beter opteeven


Simon Zegt

Aanbevolen berichten

>Oehhh ik zou die pianiste best willen bespelen En niet te zuunig

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 928
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Of ervoor te zorgen dat de piloot niet zomaar buitengesloten kan worden. Het probleem is dat dat dus weinig zin heeft ivm terrorisme. Keycards kunnen afgepakt worden, een slot met vingerafdruk is qua systeem te duur, en ook kan onder druk de vinger op de knop gezet worden. Hoe je het ook wend of keert, er is geen manier om dat aan te pakken, zonder dat je risico loopt dat terroristen er misbruik van maken. Daarom zeg ik regelmatig psychologische testen doen bij piloten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Vrouwtje net terug uit jamaica, hebhaar gemist. Ze neemt allerlei sterke drank mee. En daar genieten we nu van. Zij was cool daar. Ik niet hier. Gelukkig komt ze nooit op deze site. Maar he..geen spijt. It aint a crime of you dont get caught. Hoe weet je nou dat zij zich niet heeft laten neuken door een ander. Als jij het haar niet verteld waarom zou ze dat wel tegen jou doen. Mensen denken veel te vaak via eenrichtingsverkeer. Het is eigenlijk te erg voor woorden, want waarschijnlijk vertrouw je haar zoveel dat je zeker weet dat ze het niet gedaan heeft, en doet ze dat ook met jou, dat is best pijnlijk voor haar, mocht ze er achter komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...