Ga naar inhoud

Meest tegenvallende games


LTLegalized

Aanbevolen berichten

  • Reacties 424
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jessetje, je weet niet waar je over praat. Hij heeft gelijk, GTA V was een aaneenschakeling van teleurstellingen. -framratefailure echt te belachelijk voor woorden -Sterk verhaalbegin wat heel snel inkakt en duidelijk gerushed is op het einde. Het is geen volledige game, want wat blijkt nou we krijgen een DLC waar het verhaal van de drie verder gaat. ( in tegenstelling tot GTA 4 waarbij Niko's verhaal klaar was, en je daar ook voor betaald hebt, de DLC stond daar los van) -Vooral de heists? We zijn flink in de maling genomen door Rockstar met hun geleuter over die heists. Na de Juweliersheist dacht ik echt okee dan nu gaat het echt beginnen. Maar nee hoor, stomme jobs doen voor mensen met wie je niks te maken hebt zonder geld te verdienen. En dan op het einde een heist waar je maarliefst 30 mil de man verdient! Nounou daar doen we het voor, 1 pand kopen en het is op. -Etc. -Etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Niet persé tegenvallend want ik vond de game echt facking goed, maar mist eigenlijk heel veel dingen. Ik heb het over GTA V. Storyline die behoorlijk wankel is voor een GTA game. Waar 4 ontzettend goed verhaal had is het in 5 allemaal maar een beetje suf. Heists vielen me zo verchrikkelijk tegen. De eerste 5 uur van de game heb ik echt genoten, daarna ging het bergafwaarts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk heb ik dit heel anders ervaren. Ik vond dat de singleplayer gewoon solid en leuk was. Elke heist voelde awesome. Genoeg te zien in te doen in Los Santos zelf als je het aan mij vraagt. Heb zelf onder andere Vice City, San Andreas en GTA 4 hiervoor gespeeld en ik vond dat 5 zeker niet onder deed. Ook met online erbij zijn die 50 pegels die ik er voor heb betaald er zo uit gespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...