Ga naar inhoud

CdAB 78 [LXXVIII] BBQ die snel aanbrandt


Niel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Google maar schat, anders jankt men hier weer dat ik een homohatendenazi ben, zo gaat dat. Spoiler, 1 op de 20 homo's is pedofiel, dat is met heteros rond 350. Ik snap Ilja totaal wel. Nee. Jij komt met het argument, dus zul je het moeten onderbouwen. De schuld verschuiven naar degene naar wie je het argument maakt geeft alleen maar de impressie dat je eigenlijk geen verstand of onderbouwende informatie hebt over het onderwerp waar je het over hebt. > Dat vind ik pure onzin, pedofielen trekken dat kaartje ook steeds. Dat iemand een bepaalde levensstijl heeft betekend niet dat het automatisch goed is. Dit argument is ook onzin. Pedofilie is per wet verboden en dus helemaal niet te vergelijken met homoseksualiteit. Daarnaast zijn alle levensstijlen inderdaad niet gezond of orthodox, maar die zijn veelal per wet verboden -- bijv. pedofilie, het hebben van meerdere vrouwen, een cult, criminaliteit, etc. De levensstijlen- en overtuigingen die niet per wet verboden zijn is in de basis niets mis mee, zoals bijv. homoseksualiteit en dergelijke. Het individu kan het natuurlijk wel zo naar de hand draaien dat het wel een bron van irritatie of twijfel wordt -- zoals zeer flamboyante homoseksuelen die naakt met de Gay Pride mee banjeren, dat vind ik persoonlijk ook vervelend. Maar als je een homoseksueel openlijk discrimineert enkel en alleen vanwege het feit dat hij/zij op het eigen geslacht valt, ook al is dit individu verder niet te onderscheiden van iedere andere goede burger, dan vindt ik je gewoon een kortzichtige idioot. Laat zo'n mens gewoon in z'n waarde, hij/zij doet niets verkeerd. > En sommige zeggen vaak dat pedo ook gewoon een seksualiteit is en dat men dat maar moet accepteren, Dat klopt, er zal vast een logische medische verklaring voor zijn, maar zoals ik bovenstaand al aangaf is het verboden. > nogmaals ik snap Ilja's haat wel. Keur het niet goed maar snap het, Dat is mooi, maar die kerel is nog steeds een kortzichtige drol. Hij discrimineert homoseksuelen omdat dhr. Poetin heeft verklaard dat dit niet een traditionele manier van liefde is. Als je zo'n achterlijk, intolerant persoon bent verdien je gewoon om bij het vuilstort gegooid te worden.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Daarnaast zijn alle levensstijlen inderdaad niet gezond of orthodox, maar die zijn veelal per wet verboden -- bijv. pedofilie, het hebben van meerdere vrouwen, een cult, criminaliteit, etc. En degene die dat niet zijn verschijnen vroeg of laat wel in het publiekelijk debat, of zijn dat al. Homoseksualiteit is niet strafbaar en is verder ook niets mis mee.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Hij discrimineert homoseksuelen omdat dhr. Poetin heeft verklaard dat dit niet een traditionele manier van liefde is. En zelfs al ben ik het hier niet mee eens heeft dit logische, politieke redenen -- bijv. het behouden van achterban en populariteit. Maar die zijn in Nederland totaal niet van toepassing.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat vind ik pure onzin, pedofielen trekken dat kaartje ook steeds. Dat iemand een bepaalde levenstijl heeft betekend niet dat het automatisch goed is. Je zou kunnen stellen dat homoseksualiteit en pedofilie allebei stoornissen zijn, echter vind ik het nogal absurd om te zeggen dat homoseksuelen net zoveel schade aanbrengen als seksueel actieve pedofielen. Waar homoseksuele relaties vaak de input (haha) van beide kanten in de relatie komt, is dat bij een relatie tussen een pedofiel en kind vaak niet het geval. Ook kan je stellen dat kinderen nog niet goed weten wat liefde is en wat ze nou eigenlijk precies willen. Een seksueel misbruikt kind kan dus later in zijn/haar leven er nog erg veel last van ondervinden. In mijn persoonlijk opzicht is de homohaat, uitgekraamd door onder andere Ilja, simpelweg een veroorzaakt door een hersenkronkel die er voor zorgt dat Ilja zo'n 'closed-minded' mindset heeft. Dezelfde hersenkronkel kan zorgen voor racistische uitlatingen, maar ook discriminatie over andere onderwerpen (religie, kleding, inkomen, etc.).
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Pedofilie is per wet verboden en dus helemaal niet te vergelijken met homoseksualiteit. Homo zijn en doen was vroeger ook verboden, zijn een hoop pedo groepen die janken dat pedofiel geheel normaal is en trekken dus wel het hele kaartje. Genoeg groepen in Amerika die actie voeren om het legaal te krijgen. Dus qua verhaal is het wel te vergelijken, maar ja. Ilja's angst met dit is lang niet zo vergezocht, vroeger zei men ook dat het homo zijn of huwelijk nooit gebeuren zal. >Nee. Jij komt met het argument, dus zul je het moeten onderbouwen. Helemaal mee eens, maar ik op ander fora of site ook de zelfde discussies gehad en kwam wel linkjes en bronnen aan, maar als nog vond men mij een homo hater. Dus de moeite om iemand te overtuigen met feiten over dit soort gedoe begin nog eens niet meer aan.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...