Ga naar inhoud

CdAB 78 [LXXVIII] BBQ die snel aanbrandt


Niel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Dat zou wel een kut reden zijn dan. > Als die gozer homo's haat dan mag het gewoon kunnen vindt ik > Maar het is niet echt een reden om zomaar iemand te bannen imo. Moeten we hier allemaal dezelfde politieke correcte mentaliteit hebben? Het gaat erom dat hij zijn geheime passie voor homoseksuelen omzette in vocale discriminatie op dit gastenboek. Daarnaast verdien je stiekem gewoon een nekschot als je zo kortzichtig bent dat je andere individuen niet kunt accepteren of zelfs nodig moet haten op basis van hun levensstijl- of overtuiging.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Daarnaast verdien je stiekem gewoon een nekschot als je zo kortzichtig bent dat je andere individuen niet kunt accepteren of zelfs nodig moet haten op basis van hun levensstijl- of overtuiging. Dat vind ik pure onzin, pedofielen trekken dat kaartje ook steeds. Dat iemand een bepaalde levenstijl heeft betekend niet dat het automatisch goed is.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Dat vind ik pure onzin, pedofielen trekken dat kaartje ook steeds. Dat iemand een bepaalde levenstijl heeft betekend niet dat het automatisch goed is. Pedofilie en homoseksualiteit zijn ook twee totaal verschillende dingen. > En feitenlijk gezien naar allemaal cijfertjes over drugs, seks, vreemdgaan, aids, pedofielen rondom homo's snap ik best dat Ilja ze niet mag. Ja, welke cijfers?

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google maar schat, anders jankt men hier weer dat ik een homohatendenazi ben, zo gaat dat. Spoiler, 1 op de 20 homo's is pedofiel, dat is met heteros rond 350. Ik snap Ilja totaal wel. Overigens probeer voor de gein een straight pride aan te kondigd, zie je gelijk hoe kort zichtig zij ook denlen

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

En sommige zeggen vaak dat pedo ook gewoon een seksualiteit is en dat men dat maar moet accepteren, nogmaals ik snap Ilja's haat wel. Keur het niet goed maar snap het, als die kerel beter argumenten kan geven had ik je allemaal niet hoeven te zeggen.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Niet iedereen vind alles leuk, de ene haat spaghetti en de andere homo's, boeiend. Je mag spaghetti best haten... Het voor anderen opdienen als een "wereldvreemd gestoord en smerig iets" is echter onnodig, en iets waar sommige cocks niet blij mee zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik vond het totaal meevallen als die knakker homo's niet mag dan laat hem. Niet iedereen vind alles leuk, de ene haat spaghetti en de andere homo's, boeiend. Beledig spaghetti niet, all hail the spaghetti God. Verder vind ik het raar om homo's structureel te haten, de ene homo is de andere niet. Dat je flikkers haat oké, maar iemand haten omdat hij graag een andere man in zijn kont bonkt vind ik nogal kortzichtig.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig spaghetti is mijn zuurstof. Maar ja alleen maar haten om te haten keur ik nooit goed, maar Ilja kennende heeft hij wel een reden, die heeft hij ook vaker gegeven dus ja, die kerel moet vaker met feitjes komen wanneer hij iets niet leuk vind, zou hem goed doen.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik haat Smurfen! Ik zeg ban. >Als die gozer homo's haat dan mag het gewoon kunnen vindt ik. Eens. Iedereen mag vinden wat 'ie wil. Het gaat er hier echter om hoe jij die mening manifesteert. Ik gok dat TheRussian niet om kan gaan met de gedachte dat hij zoveel geniet van het op zijn duim zitten, en derhalve uit onbegrip allerlei onzin ratelt. Zoals dat homoseksuelen de kinderen van heteroseksuelen afpakken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...