Ga naar inhoud

Welk spel moet volgens jou bij een pu abonnement?


barttrab

Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik denk dat far cry 3 toch wel de game van het jaar word, die word bruter dan bruut daarom lijkt me die game wel cool voorderest is ac3 als je dan ook keuze hebt uit ac liberation wel cool aleen das beetje te laat want veel kopen de game direct. voorderest kan sim city voor vele een leuke keus zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

maakt mij eigenlijk niet veel uit... ik heb al abbonement, en heb mijn vrienden er ook al aan geholpen, voor mij is er dus geen belang dat er een dikke game bij een abbo zit... helaas :( Maaarrrrrrr, zou ik toch moeten kiezen zou farcry 3 een hele logische keuze zijn toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle games waar ik echt lang op wacht preorder ik, waaronder Assassin's Creed III en bijvoorbeeld GTA IV. Ik heb liever een game bij de PU die ik graag zou willen, maar die ik nog niet gepreorderd heb. Hitman lijkt me echt geweldig en lijkt me een goed cadeau! Ik zit echt te wachten op zo'n mooie deal om een abbo te nemen, want op Black Ops II zit ik niet bepaald te wachten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jouw mening... Ik denk trouwens dat uiteindelijk veel mensen alsnog Black Ops II gaan halen en dat het weer een van de bestverkochte games van het jaar gaat worden, maar goed. Zelf heb ik genoeg gezien de afgelopen jaren. MW2 was nog echt leuk en daarmee heb ik me uren vermaakt, Black ops was nog wel ok, ik speelde het af en toe op de PS3. Maar MW3 was gewoon pure crap vond ik, het liet zien dat activision al die jaren gewoon geen flikker had uitgevoerd, ook niet op de engine. Het verhaal was matig en de multiplayer kon me niet boeien. 40 euro gewoon weggegooid. Daarom zal ik Black ops II ook niet kopen, voor een paar uurtjes zal het vast vermakelijk zijn, maar meer ook niet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...