Ga naar inhoud

CDAB 79 [LXXIX] Hij die een ban vraagt voor een ander, krijgt zelf pure aids


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zal jullie een heerlijk recept geven.... **Ingredienten voor 4 personen: ** -2 middelgrote uien -1 teentje knoflook -olijfolie -2 tl chilipoeder -1 vers rode peper, van zaadlijsten ontdaan en in stukjes gesneden -1 tl djintan -(zee)zout en vers gemalen zwarte peper -500 gr rundergehakt -200 gr zongedroogde tomaten in olie (potje) -2 blikken hele tomaten, in stukjes snijden (hele tomaten uit blik zijn naar mijn mening iets lekkerder dan tomatenblokjes) -0,5 stokje kaneel -2 blikken rode kidney bonen, uitgelekt **Voorbereiding:** -Hak de uien en de knoflook in een mixer fijn en fruit deze in een klein beetje olijfolie totdat ze zacht zijn. -Voeg de rode peper, chilipoeder, djintan en zout en peper toe. -Voeg het gehakt erbij en bak het rul, totdat alles bruin is. -Hak de gedroogde tomaten in de mixer zodat deze een pasta vormt en voeg dit bij het gehakt. -Voeg de tomaten, het kaneelstokje en 1 dl water bij het vlees. Proef even en voeg zonodig nog wat kruiden toe ** Bereidingswijze:** -Doe het deksel op de pan en laat dit een 1/2 uurtje sudderen. -Voeg de uitgelekte kidneybonen erbij en laat alles even doorwarmen. **En daarna smullen maaaaaaaar hmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!! **
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat als het goed is al aangegeven in (jouw) MijnDuo. Ik ga nu m'n vierde (dus mijn eerste extra) bachelorjaar doen, en dan krijg je alleen nog Aanvullende Beurs (die met ongeveer 100€ is verhoogd) en OV. De lieve basisbeurs vervalt dus...
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ga nu m'n vierde (dus mijn eerste extra) bachelorjaar doen, en dan krijg je alleen nog Aanvullende Beurs (die met ongeveer 100€ is verhoogd) en OV. De lieve basisbeurs vervalt dus... Ja fuck. Trouwens, hoe oud ben jij eigenlijk, dat je al aan je vierde bachelorjaar begint?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...