Ga naar inhoud

CDAB 79 [LXXIX] Hij die een ban vraagt voor een ander, krijgt zelf pure aids


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

Beste Ramon de Bruyn, Jij mag erin! En we bedoelen dit zo dubbelzinnig als maar kan. Als je wil kan je je moeder ook meenemen (misschien kunnen wij nog wat van haar leren!), maar we hebben liever niet dat er binnen gerookt wordt. Groetjes, Bianca, Naomi, Willemijn & Roos
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo weer Bianca, Naomi, Willemijn en Roos! Ik heb even gepraat met mijn moeder en ook die wilt ook mee ze was verrast dat ik na vijf maanden weer naar buiten ging (ik verras graag mensen). Ik zelf rook niet en mijn ma blowt alleen, als jullie willen kunnen jullie dus gratis wiet en hasj van haar scoren. Ik ben totaal afhankelijk van haar dus dat is ze wel gewend. Dus wanneer kunnen wij elkaar ontmoeten? Dan weet ik ook gelijk op welke dag ik moet douchen. Met vriendelijk groet, Ramon PS Hoe weten jullie eigenlijk mijn naam? PPS Ik snap niet wat wat jullie met jullie dubbelzinnigheid bedoelen.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii Raymond (mogen we Raymond zeggen?), Superleuk om te horen en en top dat je weereens naar buiten gaat ;) Wiet roken we alleen als we ons superavontuurlijk voelen, en dan beginnen de giechels al voor we überhaupt in de coffeeshop zijn, hihi! Schikt volgende week dinsdag? Douchen hoeft trouwens van Naomi niet per se, zij is tegenwoordig helemaal van het zelfgekweekt en gefermenteerd voedsel. Groetjes, de meisjes van het gezelligste studentenhuis van Utrecht PS reddit PPS Daar kom je vanzelf wel achter hihi PMS alleen Willemijn op dit moment
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo weer meiden, Noem mij ome Raymond, vind ik best geil. Dinsdag komt prima uit, ik doe namelijk naast anime kijken en op internet klagen over mijn moeder der vriendjes helemaal niets anders, zelfs mijn mobiel beschikt niet over een agenda. Ik wist niet dat zulke mooie dames als jullie ook op Reddit te vinden zijn, normaal zit het vol met van die rare nekbaarden die zodra zij foto's plaatsen ik belachelijk maak. Sorry als ik te snel ga nu dit is nu voor mij, sorry hier voor of zeg ik nu te vaak sorry. Upvote dit bericht maar, als jullie willen natuurlijk, ik zet vrouwen niet graag onderdruk, sorry als het wel zo overkomt. Scheert Naomi ook haar armen, benen, gezicht, vagina en oksels niet? Zo niet dan vind ik haar nu al sterke en machtige vrouw. Ik zal mij zeker niet douchen, speciaal voor haar. Als zij haar billen ook niet veegt kunnen we het nu al samen prima vinden. Met trillende groet, (Ome) Raymond

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve nonkel Raymond, Anime hebben wij niet zoveel verstand van (dat is toch met pokémon?), maar in ons huis zul je genoeg fanservice aantreffen. Niet alleen scheert Naomi zichzelf niet op de voor de hand liggende plekken, ze heeft ook nog eens een heuse nekbaard die ze regelmatig laat beoordelen door de reddit-gemeenschap. Ze zou echter liever weer eens geslachtsgemeenschap hebben met een vlezige man die zijn maat 36/36 horloge strak om haar niet mis te verstane keel kan binden. Wij maken ons niet druk om een beetje onderdrukking, maar onze vriendin Orangemic is wel wat schuchter ingesteld =P Groetjes, bnwr PS: B-baka!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bianca, Naomi, Willemijn en Roos Ik ben al jaren op zoek naar contact met vrouwen, dus dit is een geweldige gelegenheid. Ik ben absoluut niet mensenschuw, maar mensen schrikken nog wel eens over de feit dat mijn liefde voor de grootste baas van de wereld grootser is dan de lengte van de clitoris van Patty Brard. Daarom kom ik zelden in contact met de vrouwelijke schoon. Over hoeveel ruimte zou ik beschikken in deze huis? Ik heb veertien posters van Mr. Poetin, die ik wel allemaal op de muren wil bevestigen, want alleen met de blik van die goddelijke figuur op mij gericht zal ik de slaap kunnen vatten Vriendelijke groeten, aanbidder van Vlad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames, Ik bied gratis woonruimte aan. Nu begrijp ik dat jullie reeds jullie eigen plekje gevonden hebben, maar ik ben slechts geïnteresseerd in de mensen die jullie helaas moeten afwijzen. Ik ben zelf een gelukkige man van 52 met een goed salaris en mooie spieren, heteroseksueel, mocht iemand om verduidelijking vragen. Ik ben op zoek naar een man of vrouw die gratis bij mij in wil trekken, in ruil voor een kamer van 23 m2 hoeft deze persoon slechts zijn/haar ontlasting in plastic containers te stoppen en deze containers iedere woensdagmorgen 11:00 aan mij overhandigen. Mochten jullie teleurgestelde sujetten hebben die niet in jullie biseksuele huishouden passen, dan houd ik mij voorbehouden als alternatief. Met vriendelijke groet, Horace de Bruyn

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Batjemanjepper, Klopt het dat veel van die gothic chicks veel meer into kinky shit zijn dan geile snollen met de dikke tieten? Ik overweeg zelf een emo meisje aan te schaffen maar wordt een beetje misselijk van de afbeeldingen die Protemaziclon in het fapvoer topic plaatst. Met vriendelijke groet, Horace

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag spannende meiden, Ik heb even nagedacht over jullie voorstel, maar gezien ik een vuile kasthomo ben wil ik het aanbod graag afslaan. Meisjes blijf ik maar vies vinden, daarom ga ik liever een ander huis vinden. De advertentie van Horace heeft wel mijn aandacht getrokken. Dat ontlasting opsparen vind ik wel wat hebben. Kunnen jullie mij met hem in contact brengen?? Graag zou ik willen weten of het jongetje Avant_La_Lettre nog bij hem slaapt. Die vrouwelijke gezichtsvorming van hem vind ik wel een beetje aantrekkelijk. Maar niet door vertellen hoor! Met vriendelijke groetjes, Man die even liever anoniem blijft.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...