Ga naar inhoud

CdAB 89 [LXXXIX] être of niet être, dat is de vraagstelling


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 799
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geef nou maar toe dat je de seksuele intimidatie en bedreigingen van OMWTFBBQ zat was Enzevil. Ik zou het veel minder lang volgehouden hebben.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam net het prachtige ''pro Katrien-topic'' tegen op mijn zoektocht naar mijn eigen ''pro topic'', en ik kwam dit pareltje van mezelf tegen >AVANT-LA-LETTRE, IK KAN MOMENTEEL NIET OP MIJN EIGEN ACCOUNT KOMEN (RARE PU-SITE GLITCH) DUS DOE HET MAAR VIA DIT ACCOUNT, MAAR ALS JE NOG ÉÉN KEER ZOIETS PLAATST, HEB JE JE PRIVILEGE VERSPEELD OM OP DEZE SITE TE KOMEN >MVG OMGWTFBBQ

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vieze pussy mods geven ook helemaal geen verklaring voor de bans die ze uitdelen, ze doen het gewoon vies stiekem, net zoals OMGWTFBBQ stiekem van achter in onze anus komt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Lieve gebruikers van het Powerweb, Vanaf nu zal ik geen moderator meer zijn. Ik wil jullie wel de waarheid vertellen waarom, dus: Ik heb sinds kort een eigen bedrijfje (speciale reinigingsmiddelen voor design vloeren) opgericht naast mijn huidige baan, en krijg het daardoor een stuk drukker. Op zich lukte moderaten makkelijk naast een full-time job, maar als ik in de avonduren ook nog mijn eigen bedrijf moet onderhouden, krijg ik het er te druk voor. Natuurlijk zal ik dik actief blijven op PU en blijven reageren, maar er zit een groot verschil tussen hier en daar reacties plaatsen en alles wat bij moderator komt kijken. Dus hierbij de uitgebreide aankondiging speciaal voor jullie! tl;dr: Hoera, een mod minder! Kusjes <3 Rip Enzio
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zijn we dus ondergeschikt aan de tirannie van OMGWTFBBQ, de enige mod die deze site frequenteert...

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

HELP! Ik ben ontvoerd door ISIS! Jullie kunnen mij helpen! Als ik niet binnen een dag uitgeroepen wordt tot moderator ONTHOOFDEN ze mij!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...