Ga naar inhoud

CdAB 89 [LXXXIX] être of niet être, dat is de vraagstelling


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 799
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lieve gebruikers van het Powerweb, Vanaf nu zal ik geen moderator meer zijn. Ik wil jullie wel de waarheid vertellen waarom, dus: Ik heb sinds kort een eigen bedrijfje (speciale reinigingsmiddelen voor design vloeren) opgericht naast mijn huidige baan, en krijg het daardoor een stuk drukker. Op zich lukte moderaten makkelijk naast een full-time job, maar als ik in de avonduren ook nog mijn eigen bedrijf moet onderhouden, krijg ik het er te druk voor. Natuurlijk zal ik dik actief blijven op PU en blijven reageren, maar er zit een groot verschil tussen hier en daar reacties plaatsen en alles wat bij moderator komt kijken. Dus hierbij de uitgebreide aankondiging speciaal voor jullie! tl;dr: Hoera, een mod minder! Kusjes <3

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve gebruikers van het Powerweb, Vanaf nu zal ik moderator zijn. Ik wil jullie wel de waarheid vertellen waarom, dus: Ik heb sinds kort een Bsc (algemene economie) en voldoe daardoor aan de "academisch werk- en denkniveau" eis die de PU stelt aan alle medewerkers, op de sitebouwers na. Op zich lukte moderaten makkelijk als undercover-mod, nog excuses voor de ban Arendjan, maar we hebben hier op de redactie besloten dat under-cover mods stasi-esque praktijken zijn. Vandaar dat ik vanaf nu openbaar zal modereren. Natuurlijk zal ik dik actief blijven op PU en blijven reageren, maar er zit een groot verschil tussen hier en daar gewaagde reacties plaatsen vol met scheldwoorden en een beetje op je posts letten omdat je een voorbeeldfunctie hebt. Dus hierbij de uitgebreide aankondiging speciaal voor jullie! tl;dr: Hoera, een mod meer en een heleboel parodietopics minder! Kusjes <3

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve gebruikers van het Powerweb, Vanaf nu zal ik jullie vertellen wat er daadwerkelijk aan de hand was tijdens mijn ban. Ik was undercover mod. Ooit, nog voordat ik Arendjan aanmaakte, maakte ik een ander account aan, genaamd Avant_La_Lettre. Ik zou foto's van Filemon Wesselink van google plukken en een klein beetje photoshoppen, en niemand zou doorhebben dat Avant een fake account van mij was. Het werd me echter een beetje te veel. Studie, werk, ik werd zwanger, noem maar op. Daarom besloot ik Arendjan (mijn eigen account) tijdelijk te bannen, om even het hoofd leeg te maken. tl;dr ik ben zwanger van een tweeling en ik ben niet Filemon Wesselink! Een lekkere smakkerd <3

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...