Ga naar inhoud

CdAB 89 [LXXXIX] être of niet être, dat is de vraagstelling


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 799
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Je weet dat hij zijn naamt verandert heeft, in plaats van andere accounts? Ik ben normaal niet zo'n spellingfoutjesneuker, maar jezus Mike, voor deze vind ik wel dat je echt een flinke negerpiemel in je kont verdient.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jij komt hier voor zinvolle dingen? Heb je vast veel bijgeleerd afgelopen jaar:s. Volgens mij heb ik gisteren nog een aantal leerzame plaatjes geplaatst, met onderwerpen uiteenlopend van aardrijkskunde tot wiskunde. Als dit nog genoeg voor je is, plaats ik met veel plezier straks nog meer *zinvolle dingen*.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hele boel markers: een groene, een blauwe, een gele, een roze, een zwarte en bovendien van twee verschillende merken markers. Ze worden bij mij vooral gebruikt voor het markeren van stukken wettekst. Eigenlijk is dat niet professioneel, maar ze kunnen mijn kloten kussen!. Het geeft ook een fijn gevoel van ''belangrijke dingen'' die in de schedel moeten worden opgeslagen, nog dieper te laten doordringen door het te onderscheiden van de andere stukjes zeer belanghebbende tekst die dan toch het onderspit delven ten op zichtte van de gekleurde regels. Daarnaast zijn markers uiteraard voor vele doeleinden te gebruiken. Neem nou die winkelmedewerker van een grote elektronicazaak die van zijn superieur, met die vette haardos en immer naar mosterd riekende oksels, een nieuwe stuntprijs voor de DikaixZ3000Pro-stereotoren moet neer kalken. Daarvoor gebruikt die uiteraard zijn Stranger marker, die alles in schreeuwerig rood accentueert. Verder dacht ik nog aan een plastisch chirurg die met een zwarte marker uitstekend rond borstjes kan tekenen als ook met dezelfde marker stukken vet kan afbakenen ('' Kijk mevrouw Zwamhorst, zo verandert u van een nijlpaard in een varkentje. En u moet weten, varkentjes zijn tegenwoordig bezig aan een opkomst. Ze maken zelfs hun intreden als huisdier!) Hebben jullie nog wat (markente) marker meuk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...