Ga naar inhoud

Beschrijf de pu.nl community in één woord!


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waarom vind jij dat logisch? Je hebt veel games waarbij de sequel een enorme verbetering is. Een paar voorbeelden: Mafia 1 --- Mafia 2 Far Cry --- Far Cry 2 --- Far Cry 3 GTA 1 --- GTA 2 --- GTA 3 ---GTA 4 en misschien (hopelijk) hoort GTA 5 daar ook bij Rayman 1 --- Rayman 2 --- Rayman 3 Red Dead Revolver (ik dacht dat het zo heette, correct me if i'm wrong plz) --- Red Dead Redemption Half-life --- Half-life 2 Dit zijn een paar voorbeelden van hoe een sequel ook goed kan zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind eigenlijk dat het wel genoeg vernieuwing heeft. Als je MW2 met MW3 vergelijkt, zeggen heel veel mensen dat het precies hetzelfde is, maar er zit echt veel verschil in. De classes hebben meer mogelijkheden, meer perks, meer game modes, nieuwe coöp missies, nieuwe campaign die gewoon verder gaat op die va MW2.... Ik speel echt liever MW3, de gameplay is dan misschien niet veranderd, maar dat is logisch, dat hebben veel meer games. Alleen heeft CoD wel een enorme kutengine, dat geef ik toe. Je hoeft t hier niet mee eens te zijn, maar dit is mijn mening.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CoD is opzich weinig mis mee, voor het soort spel dat het bedoeld is doet het de dingen prima. Eerlijk is eerlijk de laatste 2 jaar is er wel minder innovatie maar ok er zijn ook zat andere games die dit probleem hebben. Waar voor mij de schoen wringt is dat CoD de hemel in wordt geprezen alsof het de beste game ooit gemaakt is. Iedereen is er helemaal leip van terwijl op het gebied van games daadwerkelijk maken CoD helemaal niet zo ontzettend bijzonder is. Het is een spel dat makkelijk op te pakken is, snel en waar je weinig tact voor nodig hebt. In andere woorden iedereen kan het wel spelen. En dat is goed voor een game, zeker voor shooter. In deze tijden willen mensen nu eenmaal meer actie. Maar een spel met een singleplayer van maar een uur of 8, en een eentonige vorm van 'vernieuwing' vind ik alle lof in de media erg overdreven. Het is een goede shooter, ik hou er niet zo van maar in alle eerlijkheid het is een game die goed is in waar die voor bedoeld is, alleen wordt naar mijn mening die game gewoon veel te veel gehyped. Het is een goede shooter, alleen bij lange na niet zo goed en innoverend als dat het internet of de tv je wilt laten denken dat het is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gezegd, het kan best irritant zijn als middelmatige doch vermakelijke games de hemel in worden geprezen. Zoiets als COD is waarschijnlijk leuk als je gewoon wilt knallen zonder nadenken, maar dat maakt het nu niet echt iets bijzonders. Zelf had ik dat ook erg bij WoW overigens. Die game werd ook de hemel in geprezen voor dingen die andere games al veel eerder hadden gedaan. Credit where credit is due.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...