Ga naar inhoud

Beschrijf de pu.nl community in één woord!


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waarom de Battlefield haat. Waarom de Assasins Creed haat. Waarom de FIFA haat. Waarom de Playstation haat. Waarom de Xbox haat. Waarom de PC haat. ) Omdat we allemaal een stelletje fanboys met een eigen voorkeur zijn. ) We verschuilen ons achter een avatar. ) In real-life denken we allemaal genuanceerder en zijn we beleefder in onze uitspraken, we laten ons ongenoegen op een wat subtielere manier horen. (niet iedereen overigens) Conclusie: De anonimiteit van het internet laat ons makkelijker onze "haat" uitspreken. Oplossing: Er niet aan mee doen. (ik maak me er ook wel eens aan schuldig, maarja het blijft dan soms ook wel lachen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik haal meer vermaak uit Call of Duty dan Battlefield.. en ook al speel ik CoD niet veel meer, vind ik het eerste weekje altijd geweldig in de multiplayer. Dingen ontdekken, vrijspelen, met vrienden rondkloten! Daarna weet iedereen wat OP is en negeert de dev dat volledig, vervolgens is het weer genoeg geweest helaas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
  • 5 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...