Ga naar inhoud

Hoe zeg ik mijn abonnement op?


eddykill

Aanbevolen berichten

> Natuurlijk moet er multiplayer zijn. Want ik ben zelf volgens mij niet echt van de single player. Ik heb alleen Batman uitgespeeld verdere games niet echt. Verder zoek ik na een game dat niet snel verveeld. Dat is natuurlijk best moeilijk want ieder spel verveeld na een tijdje. Je weet zelf niet eens wat je wil, hoe de neuk moeten mensen je dan helpen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gerust centen willen geven aan Naruto spel of One piece voor de PC. maar helaas komen die alleen op de console :( Ontwikkel smaak vandaar dat ik het hier vraag. Maja je komt er pas achter of een spel iets aan is als je hem koopt. Daarom vraag ik om een aantal leuke games
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geeft tegenstrijdige en incomplete info. Ervaringen, maar dan etc? Hoe moeten wij weten wat dat inhoudt? Een spel wat niet snel verveeld, maar dan zeg je dat elk spel na een tijdje verveeld. Doesn't make sense. Ik kan echter de Mass Effect serie van harte aanbevelen. Als je wilt kan je daarin wat BF en CoD gezwets inknallen, maar het heeft een goed verhaal, en verveelt niet snel (Wel even door ME1 heen bijten). ME3 heeft multiplayer, die redelijk goed is, en nog best actief.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik had gerust centen willen geven aan Naruto spel of One piece voor de PC. maar helaas komen die alleen op de console :( Ontwikkel smaak vandaar dat ik het hier vraag. Maja je komt er pas achter of een spel iets aan is als je hem koopt. Daarom vraag ik om een aantal leuke games Dan ga je sparen voor een PS3 en koop je Naruto Storm 3 en One Piece Pirate Warriors. En een PS3 omdat One Piece een exclusive daarvoor is. Maar voor de PC, zou ik zeggen: Portal en Portal 2.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...