Black Velvet Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 Mag ik vragen waarom mensen voor de iPhone gaan? Gewoon uit interesse geen haat ofzo. Ik heb er zelf ook één maar krijg morgen de HTC One omdat de vrijheid bij Apple minimaal is. Dat is één van mijn redenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theblackterminator Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 iets met android Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 Excellent choice @ HTC One Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 Idd waarom geen HTC One of de Xperia Z? Not hipster enough....? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookies-4life Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 Sony Xperia Z. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
notenboompje Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Ik heb de s4. En ik vind hem veel beter dan de iphone 5. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
notenboompje Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 ...huh... S4 is beter.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
notenboompje Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Ja...en de s4 is beter. Want die heb ik al ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Sowieso een Adroid, iOs faalt op te veel fronten en gaat te veel op design (waar HTC One ook erg goed is tho). Ik ben zelf erg tevreden met mijn Samsung S3 en zou hem niet ruilen voor een iPhone 5, en dat meen ik (ik had er zelfs de optie voor gekregen zonder extra kosten voor mij), ook geen spijt van. Sony Xperia Z en HTC One zijn idd ook goede keuzes, als het maar Android is ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertjuuhh182 Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Iphone 5, werk al jaren met ios en aangezien ik daar een heel aantal apps voor heb is het net zo makkelijk om daar te blijven. En bovendien vind ik zo'n samsung galaxy s 4 veel te groot, ik vind het handzame van aan iphone best relaxt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Twaikod Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Neem een koelkast van Nokia, veel beter dan deze twee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 -__-' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 HTC zijn me kut telefoons he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Onder water filmen, alleen om die reden wil ik hem al hebben :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 >Mag ik vragen waarom mensen voor de iPhone gaan? Gewoon uit interesse geen haat ofzo. Ik heb er zelf ook één maar krijg morgen de HTC One omdat de vrijheid bij Apple minimaal is. Dat is één van mijn redenen. Omdat apple verdomd fijn werkt op het moment dat je alles van ze hebt. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Wat vinden jullie eigenlijk van de programma's die nu op tv zijn? Kijken jullie nog wel tv? En welke programma's kijken jullie dan? Drop het in de comments hieronder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 8 augustus 2013 Delen Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik kijk af en toe wel series of Comedy Central (denk aan Scrubs, Community, Psych, etc.). Ik kijk altijd het nieuws, daarna kijk ik of er nog films zijn. Soms kijk ik nog documentaires op Nat Geo of Discovery. Politie achtervolgingen op RTL7 trek ik ook nog wel. Voor de rest is het poep (op Benidorm Bastards na) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Ik kijk alleen ESPN, ESPN2, ESPN Caribbean en Fox Soccer. Voor de rest, áls ik thuis ben, zit ik het hele jaar door in m'n tuin. En liever op het strand natuurlijk.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Ik kijk het nieuws en shit die mn familie kijkt omdat er niks beters op tv is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 26 augustus 2013 Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 E,E&E kwam best laat nog als nieuwe cartoon en werd ook vrij snel saai. De echte series van Cartoon Express waren toch wel Johnny Bravo, Dexter en Cow en Chicken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 januari 2016 Delen Geplaatst: 27 januari 2016 Met beeld zeg maar Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieuw Geplaatst: 28 januari 2016 Delen Geplaatst: 28 januari 2016 RTL Boulevard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.