Ga naar inhoud

Het Algemene Film Topic


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@BoemerHD: die hoofden worden echt niet meer aangepast want die film is zo goed als af. Ik hou wel van alle ontploffingen en het hele spektakel wat Michael Bay in zijn films stopt, maar hij weet altijd wel iets net niet goed te doen net als in de Transformers films. Deel 1 was wel goed maar Revenge of the fallen was tergend terwijl deel 3 de goede kant op ging. Helaas speelt deel 4, of eigenlijk deel 1 want dit word weer een trilogie, zich wederom op aarde af en niet op Cybertron. Ook had Mark Wahlberg er van mij niet ingehoeven want hem zie ik liever in actiefilms.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net even opgezocht wanneer de film uit komt en hij staat voor 8 Augustus 2014 dus het lijkt me heel, heel sterk dat er nu nog dingen aangepast gaan worden. Overigens is er enorm veel kritiek over hoe onze groene vrienden eruit zien dus mochten de makers naar de "fans" luisteren dan zullen ze het misschien nog wel aanpassen. We gaan het zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pathe Unlimited pas weer/nog steeds in ING rentepuntenwinkel, dus voor 38 euro kan je nog steeds 4 maanden naar de film, en geen abbo of iets loopt daarna door. Zelf heb ik hem al gebruikt maar ook een 2e gekocht om voor september, oktober en december te hebben :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...