Ga naar inhoud

CDAB 32 [XXXII] Gij zijt geprezen, onze lieve Heer; Ed Wiggemans.


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Raymond, hoevaak ga je dezelfde fucking GIF posten? Ik begon je wel te mogen eerlijk gezegd, maar dit is gewoon weer zwaar irritant. Niet eens omdat ik nu op m'n mobiel zit.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou ik als ik op school ben speciaal een pc zoeken om op pu te komen ,omdat iemand hier teveel gifs per dag plaatst? Doe gewoon wat minder. Het scrollen van discussies is heel irritant op een iphone 4s als er veel gifs zijn. Je gaat niet iemand vertellen om op je pc inteloggen als jij zelf veel gifs plaatst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

JahArmy, ik hoef door niemand hoog ingeschat te worden op pu.nl en het laat me ook volledig koud hoe een ander over me denkt. Daarnaast maak ik me ook niet druk om al die kleine dingen, ook al lijkt dat soms idd zo. Je moet mij 9 van de 10 keer ook niet serieus nemen om wat ik hier zeg swa. Ik heb idd soms m'n dagen dat ik vreemd door de bocht heen kom, denk gewoon; "die gozert is goed niet bij z'n hoofd" Encrypted, blijf vooral denken dat ik in NL woon als jij daar een beter gevoel bij krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...