Ga naar inhoud

CDAB 34 [XXXIV] ''Maar wordt de PU kinderachtiger of word jij ouder?'' ~ Labberstoteles


wo538

Aanbevolen berichten

Dat die twee gasten game spul over het algemeen niet serieus nemen en dus meer rond kutten dan wat anders moesten ze al van te voren weten, staan ze een beetje bekend om. Daarbij de reden waarom ze er afgetrapt werden was omdat er "what an asshole" gezegd werd, als je dan al op je teentjes getrapt bent ben je in mijn ogen maar een zielig persoon. En nogmaals, omdat een mening gegeven was, bij elk andere podcast is die Brit gewend dat iedereen het maar met hem eens is, als je dat niet in ziet ben jij de incompetente idioot.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Daarbij de reden waarom ze er afgetrapt werden was omdat er "what an asshole" gezegd werd, als je dan al op je teentjes getrapt bent ben je in mijn ogen maar een zielig persoon. En nogmaals, omdat een mening gegeven was, bij elk andere podcast is die Brit gewend dat iedereen het maar met hem eens is, als je dat niet in ziet ben jij de incompetente idioot. Maar hoe kan jij dit weten als jij Totalbiscuit niet kijkt? Ik neem aan dat je jezelf geen nekschot toewenst?

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt even iets kijken om een mening te vormen en steeds iets kijken en constant ja knikken terwijl je met je harde piemel daar zit, zoals jij. Maar ik weet wel dat je dat al snapte schat. >Als het irrationele kritiek is of simpelweg een valstrik om iemand verder in het slob te trekken, dan ga ik er niet op in nee. Je kunt makkelijk dingen afschrijven als irrationeel of zien als een valstrik. Slap excuus dus.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, TB is ook niet echt een van mijn favoriete YT'ers, 90% van zijn video's bestaan uit beta's en hipster-achtige indie games (wat geen onzettend groot probleem is in kleinere mate, op zijn kanaal is het meer een overkill van dat soort games). Ook vind ik het tergend irritant dan hij de eerste 30 minuten van zijn video's besteed aan het uitgebreid doornemen van de settings/options.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> 90% van zijn video's bestaan uit beta's en hipster-achtige indie games (wat geen onzettend groot probleem is in kleinere mate, op zijn kanaal is het meer een overkill van dat soort games). Ook vind ik het tergend irritant dan hij de eerste 30 minuten van zijn video's besteed aan het uitgebreid doornemen van de settings/options. Dit vind ik zelf ook vrij jammer, want ik zie hem graag meerdere games reviewen dan alleen die kleinere Steam titels. Overigens, die settings zijn op zich wel fijn en is een aspect wat niet vaak tot helemaal nooit in reviews besproken word.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...