Ga naar inhoud

CDAB 34 [XXXIV] ''Maar wordt de PU kinderachtiger of word jij ouder?'' ~ Labberstoteles


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er is een groot verschil tussen een kanaal zoals ''FPSRussia'', wat meer entertainment is, en TB, wat een meer informatief kanaal is. Ja, FPSRussia heet in het echt Kyle en is gewoon Amerikaans, maar TB heet in het echt John Bain en is gewoon Engels, met een Engels accent en Engelse scholing.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Zucht Wat? Vind je mij niet grappig als ik cynisch doe? Buiten dat hij "cynical brit" wordt genoemd wil niet zeggen dat dat leuk is. Mensen die continue sarcastisch zitten te doen neem ik niet serieus. Toen ik de video van Banished zat te kijken moest ik eerst 10 minuten door de video heen om over te slaan hoe hij de options menu aan het uitleggen is. Ik vind het iets voor domme Amerikanen die hem grappig vinden omdat hij Brits is. Maar je weet wat ze zeggen, als je iets niet leuk vind, kijk het dan ook niet. Dus dat is precies wat ik nu ga doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramon, hoe kan jij cynisch en sarcastisch zijn, als je zelf 9 van de 10 keer sarcasme niet herkent? (Zo kreeg ik het vermoeden dus dat je autisme hebt, maar dat terzijde)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso, als je jezelf omschrijft, en dan ook nog als cynisch, pessimistisch en depressief dan vind ik dat een beetje kansloos. Sowieso jezelf omschrijven al...

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, asociaal zeker niet, anders zou ik net als jij 24/7 binnen achter mijn pc'tje zitten. Ik vind dat anderen iemand moeten omschrijven, niet diegene zelf. Dan krijg je die dingen als "ik ben een lieve sociale jongen".

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef je trouwens een tip voor in het dagelijks leven (buiten de deur): Praat niet in de derde persoon tegen anderen. Dat komt *raar* over.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dan. Ik ben een lieve sociale positief ingestelde jongenman uit het westen van Nederland. Ik beweeg mij het liefst voort in de warmere maanden en hou van lange romantische strandwandelingen met mijn verzorgpony. Ik ben tevens bipolair en kan slecht tegen commentaar en mijn verlies.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een zelfingetogen moderne jongen met veel respect voor mijzelf en voornamelijk mijzelf. Ik kan elk werk uitoefenen en plaats mijzelf daarom ook graag in de catogorie; supermens. Ik houd van meisjes met grote borsten en een ronde kont, hebben ze dit niet, dan zijn het geen vrouwen, waar ik geen respect voor heb, dat zijn vrouwen, ik heb eigenlijk helemaal geen respect voor mijn mede mens. Denk je dat ik dit op mijn CV kan zetten, heb volgende week een gesprek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...