Nicka187 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Dat je voor PC-gaming achter een klein schermpje en een bureau-tje moet gaan zitten, is zwaar achterhaald. Ik zit languit op de bank, benen op tafel, 360-controller in mijn klauwtjes, 120 cm LED met PC half achter mijn TV. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jonaseindbalans Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 nee lol jij was het wel. Jij was die drift die poste: weer zoon kneus die het niet snapt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Ik heet liever Jort dan Jonas, godsamme man lijkt wel een halve Duitser. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jonaseindbalans Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Oke dan, Vreemde mensen maar de community van PU Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 PS4 komt dit jaar naar Europa. https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/p480x480/970026_656102961082689_1158706232_n.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Waar zie jij Europa staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Dus ze laten bij een Europese finale met 2 Europese teams in een Europees land een reclame zien dat de PS4 in 2013 naar Azie en de VS komt? Haha jij faalt echt hard man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Best wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Ironie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Was het niet al bekend dat de PS4 dit jaar nog kwam? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Het was bekend in de VS maar nog niet voor Europa omdat de presentatie in de VS was. Maar nu is het dus wel zeker dat het een world wide release gaat worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jonaseindbalans Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 jah denk het ook! als ik dat zo zie. November komt die dan denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Ik kan dit niet als een bevestiging zien dat hij in 2013 in Europa komt. Enkel dat hij in 2013 uberhaupt komt. Zou ook raar zijn om hiermee te volstaan. Zulke shit doe je op de E3 of via een persbericht. Overigens wordt de CL-finale niet alleen in Europa bekeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jonaseindbalans Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Zou dan wel heeeeeel erg dom marketing zijn van sony om te adverteren dat die 2013 in europe komt en dat die niet komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Jort zei iets over mongolen bij de review van de ps4 op bol.com en dacht ik kijk eens even rond en vond dit: 26 mei 2013 | Door: RoyB28 | 20-29 jaar | Gelderland playstation 3 is beter dan een ps4. ps3 heeft meer geheugen meer style vol en goed koper . kan er verder niks anders van maken . maar het licht aan jou als je een lage geheugen wil voor op de playstation 4 ? Pluspunten: nieuwe console Minpunten: lage geheugen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Nicka187 , een voetbal toernooi die zo groot is in Europa ( Niet word bekeken in Amerika xD waarom zouden ze.... Zij haten voetbal) . Dit is voor Europa. Hier keken meer dan 200 miljoen europeanen naar ( Das geschat niet door moi). Sony zou wel een flater slaan als dit niet de waarheid was. Trouwens ik denk dat jij en klaasjan echt een Nintendiod en cést moi relatie gaan ontwikkelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 PS Jonas, heb jij teveel tijd ofzo? Ik zie dat je overal de hele dag overal reacties heb gespammed... Echt ik wou dat ik nog jong was xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gundevilnl Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 @Jonas, wat de fuck lul je allemaal?? Er snap nog steeds niet waar je heen wilde met je eerste bericht, maar het zal wel aan mij liggen....:S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ploert Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Slaat allemaal nergens op. Pc en consoles zijn totaal verschillend. Nerds. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Haha, dat zag ik ook al ergens anders vandaag op de site. Soms denk ik echt dat er mensen zijn met het IQ van een berggeit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jonaseindbalans Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Weet je geneens wat je zelf post...... In het ''dit of dat'' topicje snapte ik iets niet direct dus ik gaf een verkeerd antwoord. Toen reageerde jij ''Weer een kneus die het niet snapt'' http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/dit-of-dat/ Of je was dronken of er is iets mis met je hersenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dragonred633 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Wat?! Jonas als je ff goed met die pauperbolle in je bollekokos kijkt zie je dat jij zei "weer zoon kneus" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thrawn-2 Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 IGN US is een voting aan het houden van welke console( PS4 VS XBOXONE) Beter is... en de xbox one doet het echt heeeel slecht hehe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Mensen moeten niet nu al oordelen. Allemaal fanboys! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jonaseindbalans Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Als ik heeeeeeeeel eerlijk ben. VInd ik de controller ook heel belangrijk. De ps3 controller valt totaaal niet goed in mijn handen. De xbox360 controller perfect. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.