Black Velvet Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Is pinkpop zaterdag al? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Wish Outdoor en de Zwarte Cross misschien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 105 euro bah bah. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 SYMPHONYYYYYYYYYYYY OF DESTRUCTIONNNN Is het enige nummer wat ik ken van hun :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Zondag Dancetour met o.a. W&W, Showtek en Blasterjaxx. zin in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 >Meeste festivals zitten wel rond die prijs, non? Meh, voor een festival met elektronische muziek en geen David Guetta achtige namen vind ik het best wel duur. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 3,4,5,6 Juli ben ik in Keulen, reggae Summerjam http://www.reggae.fr/uploads/news_photos/8906.jpg En ergens in augstus ga ik 2 dagen naar Reggae Sundance in Eindhoven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Yep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Lekker je bong meenemen man, en anders eentje maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Lol, niet dit jaar voor mij dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyborg Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Dit jaar alleen naar Wacken, wil wel naar meerdere maar de begroting laat het helaas niet toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Seeed heb ik wel eens gezien, dat is tof :D. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 3 jaar terug is er op de eerste dag vh festival 5 gram van me afgepakt door undercover polizei lol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Barrington Levy! Keihard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 See you there. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 wordt gezellig jongens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 juni 2014 Delen Geplaatst: 7 juni 2014 Zonnetje schijnt, hoor de muziek al bij mij in de tuin. Ik trek me alvast een flesje Alfa open. Het pinkpopweekend gaat beginnen!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Pinkpop was VEEEEEET!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Pleinvrees Heroes kan aan het lijstje worden toegevoegd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Je moeder is vet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Saeglopur waarom? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soulofdeanx Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Graspop !!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Je moeder kan aan mijn bangalijstje worden toegevoegd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Ik lachte hardop. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RootAbyss Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 ROCK AM RING WAS FUCKING BRUUT! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.