Ga naar inhoud

Vraag over pre-order ps4 en bf4


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

briljant spel. kan er niet meer van maken.. UC2 stond bij mij lang op de koppositie van beste game die ik heb gespeeld afgelopen jaren, maar is toch nog op het einde van t liedje verslagen door TLoU...! het begin sloeg echt even in als een bom, meteen geboeit en willen weten wat nu.. en dan dat samenspel met Ellie en Joel, geniaal, je bouwt echt een band met die twee op, zodra dr iets gebeurd met 1 van de 2 heb je echt even een kut gevoel.. hoe ze het voor elkaar hebben gekregen de spanning op te bouwen, en je NPC's te laten wantrouwen als je weer eens een 'nice guy' tegen komt, om je steeds maar af te vragen wat is ie van plan.. werkelijk geniaal. vervolgens zie je een vader-dochter liefde opbouwen, zonder dat het vader-dochter zijn, en hoop je alleen op een mooi einde, dat is gelukt, echter wel met dubbel gevoel, en je wilt weten wat nu.. ik hoop op een klein DLC pakketje :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgespeeld. En eerlijk gezegt niet zo goed als verwacht. Begrijp me niet verkeerd, de game is zeker niet slecht, maar ook niet zo goed als in eerste instantie verwacht. De graphics zijn prima in orde en het verhaal zit ook zeker goed in elkaar. Toch komt de meeste intensiteit van de cinematics en niet van de gameplay. Gameplay is ook redelijk lineair en ik vondt em niet echt moeilijk. Single player op hard in iets meer dan 18 uur gedaan (23 uur als je de 5 uur gameplay meeteld die ik overnieuw moest spelen omdat de autosave functie het liet afweten). Zeker niet slecht, maar ik heb er moeite mee dit de beste game ooit te noemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit ik me grotendeels bij aan. Zou de game eerder een goede 9 geven dan de cijfers die deze nu heeft gehad. Lijkt een beetje hype te zijn geweest. De game is f*cking episch maar inderdaad zeer lineair, hitboxes kloppen niet, weinig bewegingsruimte en het echte survival gevoel mis ik een beetje. Eten, drinken en slapen is blijkbaar niet nodig. Wel een van de beste games van dit jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jord007, Nee, d's en t's zijn opzich niet lastig. Ik ben het alleen zat om steeds de spellingcheck in de browser te blijven corrigeren. Dus ik typ en wat er staat, staat er. Het is hier namelijk nog steeds geen spellings-examen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

blijft sowieso lastig verhaal om een game op waarde te schatten.. hou je van brute aktie, of juist van een halve film zoals Heavy Rain.. ik vind een game zoals Uncharted (vooral deel 2) en TLoU fantastisch, ik hou van het verhaal in een game, dat de gameplay wat lineair is, ach misschien heb je niet zoveel keuzes als in een RPG, maargoed dat vind ik niet heel belangrijk.. ik had niet echt het gevoel van ik weet vooraf al waar ik heen moet lopen, vond de levels best wel groot met meer mogelijke looplijnen. maargoed het blijft een kwestie waar ligt je interesse ;) voor mij is dan deze game ook het mooiste spel wat ik gespeeld heb, ooit. lang was dat U2, maar die is dan toch nog van de troon gestoten. en zo heeft ieder zn voorkeur, en kan me wel vinden dat de meeste intensiteit dus in de filmpjes zit. maar ook in je artifacts, als je de brieven leest van slachtoffers, zul je merken dat meer mensen een reis hebben gemaakt, en uiteindelijk ergens zijn gesneuveld, met tragische teksten, of recorders met gesproken tekst.. de emotie ligt hoog in deze game, en dat waardeer ik.. het blijft je bezig houden, en boeien. maar idd, hou je van veel keuze mogelijkheden, veel brute aktie (al zijn de melee wapens wel grandioos in TLoU xd i love the axe.). dan zul je het niet eens zijn met de top-scores, hou je echter van story-driven games, met beetje adventure stijl e.d. zoals uncharted. dan ben je volledig eens met de top-scores :) al met al, zal niemand ontkennen dat deze game geen cijfer ONDER de 9 verdiend, en misschien is dat wel het grootste compliment. men zegt niet voor niets als je naar resultaten kijkt: de piek is niet het aller belangrijkste, het gaat erom dat je ondergrens hoog ligt. en bij deze game is de ondergrens een dikke 9. dat doen niet veel games na
Link naar reactie
Delen op andere sites

Multiplayer is retegoed Boombox, alleen al het geluid van de guns laat me doorspelen. En er zit zoveel spanning in, de pacing is echt top. Af en toe gebeurt er helemaal niks, doet iedereen zijn ding, maar zodra er 1 schot gelost wordt is het chaos. Flanken werkt perfect!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...