Ga naar inhoud

Vraag over pre-order ps4 en bf4


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zoo das balen, gister TLoU gekocht voor 65€, nu zie ik de special Ellie edition bij Media Markt in de schappen, en de normale versie voor slechts 55€. Dus i went straight back to Bart Smit, 10tje terug gekregen. Laat die Ellie edition maar zitten, ik had toch liever Joel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak geen grap hé, dit is misschien wel één van de allerbeste games die ik ook ooit heb gespeeld. Geen grap ik heb nog nooit zo mee geleefd met personages, het bioshock goty gevoel die ik eerder dit jaar had is totaal weggevaagd door deze game. Het is ook één van de weinige games die de intelligentie van de gamer respecteerd, en daarmee bedoel ik te zeggen dat er niet een enorme roze ring word geplant om je te laten zien waar je heen moet, problemen moet je zelf oplossen en als je er echt niet uitkomt krijg je een hint. Ik kan blijven praten over deze game, ga hem spelen en laat mij weten wat jij er van vind!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke iedereen die laatst The Last of us gekocht heeft: kijk uit voor de autosave bug. Er is een bug in het spel waarmee de autosave vastloopt. Je kan dan niet terug naar menu of zelfstandig opslaan. En wanneer je het spel opnieuw opstart ben je je savedate kwijt. Ik ben zo fucking 4 uur kwijt geraakt, moet ik allemaal overnieuw doen >.< Het is een kleine waarschuwing..

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een ander probleem. Mijn ps3 leest the last of us soms niet en dan duurt het wel 15 minuten(steeds de disc eruit en er weer in) voordat ie em leest. Hij leest nog wel al mijn andere discs maar the last of us is een probleem. Ligt het aan de game?(Er zitten geen krassen op en hij is nog heel erg schoon) of ligt het aan de ps3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...