Baroness Geplaatst: 21 oktober 2017 Delen Geplaatst: 21 oktober 2017 Mad Max - Fury road wat een spektakel !. Maar ik miste een verhaal.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Baroness Geplaatst: 22 oktober 2017 Delen Geplaatst: 22 oktober 2017 Poeh Fight Club dat is me er ook eentje!.. Die je zeker 2 of 3 keer moet zien om te snappen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 22 oktober 2017 Delen Geplaatst: 22 oktober 2017 idk welke volgorde schindlers list rain man pop aye pulp fiction the lorax monty python and the holy grail forrest gump tenacious d in the pick of destiny deadpool shaun of the dead léon the professional zijn er 11 maar dr zijn dr nog veel meer... godfather.. lotr.. sw.. the naked gun... space balls... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 22 oktober 2017 Delen Geplaatst: 22 oktober 2017 Ook al is hij nog niet uit, brugklas staat bij mij al op nr. 1. Waarom de neuk heeft trouwens niemand fight club in zijn/haar top 10 hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 oktober 2017 Delen Geplaatst: 22 oktober 2017 De film die ik ga maken over uhurus' leven en de 9 vervolgfilms daarop Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 oktober 2017 Delen Geplaatst: 30 oktober 2017 Se7en Terminator The Dark Night Inglorious Basterds Alien The Thing Interstellar Full Metal Jacket The Shining Apocalypse Now Godfather 2 Goodfellas Heat Oh wacht... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 1 november 2017 Delen Geplaatst: 1 november 2017 Top 10 heb ik niet. Wel kan ik star wars, kingsman, veel mcu films en tropic thunder blijven kijken zonder dat het saai gaat worden. Daarnaast kan ik altijd het werk van Nolan, Tarantino en Villeneuve waarderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 11 juni 2018 Delen Geplaatst: 11 juni 2018 Hoe ik mijn top 10 op dit moment zie: 1. Interstellar 2. Pulp Fiction 3. Lincoln 4. Whiplash 5. Saving private Ryan 6. City of god 7. Inception 8. The big lebowski 9. Birdman 10. La la land Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 11 juni 2018 Delen Geplaatst: 11 juni 2018 deadpool 2 > deadpool Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 juni 2018 Delen Geplaatst: 11 juni 2018 Doctor Strange. Leuk. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 19 juni 2018 Delen Geplaatst: 19 juni 2018 1. Rush 2. As it is in heaven 3. Mr. Nobody 4. Arrival 5. Life of brian 6. American beauty 7. Grand Budapest hotel 8. Whiplash / Black Swan 9. Dances with wolves 10. Hot Fuzz Lijst is in willekeurige volgorde (top 3 is wel de top 3 maar weer in willekeurige volgorde) Eervolle vermeldingen voor: The Big Lebowski, Gladiator, Nocturnal animals, The Godfather, les intouchables, Queen: Days of Our Lives en Heat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koskola Geplaatst: 6 december 2018 Delen Geplaatst: 6 december 2018 Top 10 veranderd nog wel es bij mij maar op dit moment is ie zo: 1. Braveheart 2. Donnie Darko 3. The Green Mile 4. La Vita e Bella 5. Interstellar 6. Mar Adentro 7. Kill Bill vol1/2 8. Gran Torino 9. Cashback 10. Gladiator Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoomguyIsLink Geplaatst: 7 december 2018 Delen Geplaatst: 7 december 2018 Damn dat is een lastige vraag, ik doe een poging maar dit verandert per dag, overigens van elke franchise één film: 1. Star Wars Empire Strikes Back 2. Blade Runner 3. The Big Lebowski 4. Princess Mononoke 5. Mad Max: Road Warrior 6. Once Upon A Time In The West 7. Spirited Away 8. Pulp Fiction 9. Braveheart 10. Indiana Jones: Raiders Of The Lost Ark Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 7 december 2018 Delen Geplaatst: 7 december 2018 Spirited away een tijdje geleden gezien en wat was dat een magische film. Pure Disney op z'n Japans. Princess Mononoke staat ook nog hoog op de watchlist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DerFreek Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Cool, jij bent de enige die ik ken die Mar Adentro ook tot eeen van de beste films ooit beschouwt. Fucking ontroerend meesterwerk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DerFreek Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 1.Once upon a time in the west 2.The Godfather 3.The deer hunter 5.Apocalypse now 6.Heat 7.The Godfather pt 2 8.Once upon a time in America 9.Raging bull 10.Mar adentro Of zoiets... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeTwan Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Heb deze al eens gepost: >-Pan's Labyrinth -The Departed -Whiplash -The Big Lebowski -Back To The Future -Eternal Sunshine of the Spotless Mind -E.T. -L.A. Confidential -Fantastic Mr. Fox -The Shawshank Redemption -Inception -Fight Club -Forrest Gump -Lord of the Rings -Seven -Silence of The Lambs -Memento -Django Unchained -Shutter Island Maar gooi er nog maar eens tien: -The Pianist -The Shining -Children of Men -La La Land -Blade Runner (+2049) -American Beauty -Mad Max: Fury Road -Leon: The Professional -Shaun of the Dead -Psycho Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 januari 2019 Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Ik denk het wel :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rahl Geplaatst: 6 augustus 2019 Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 Volgens mij was ze toen wel genomineerd voor een razzie award. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 7 augustus 2019 Delen Geplaatst: 7 augustus 2019 Ik ben door twee mensen meegevraagd om naar de remake te gaan in de bios, maar nee gezegd want ik weiger geld uit te geven aan een zielloze imitatie die puur gemaakt is om geld op te strijken. Wat ik erover gehoord heb tot nu toe is ook niet al te best, dus ik heb eigenlijk erg weinig behoefte om hem te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 Prima filmpie. Maar je mist niks als je de ov hebt gezien. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 Wat ben je toch een pretentieuze lul Jort. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 augustus 2019 Delen Geplaatst: 8 augustus 2019 Sommige mensen hebben wel principes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 9 augustus 2019 Delen Geplaatst: 9 augustus 2019 Ja. Ik vind de film top maar dat wijf is echt intens kut. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 9 augustus 2019 Delen Geplaatst: 9 augustus 2019 In principe jij niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.