Ga naar inhoud

Je Top 10 films


warlord14

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 7 maanden later...
  • 2 weken later...
1. Rush 2. As it is in heaven 3. Mr. Nobody 4. Arrival 5. Life of brian 6. American beauty 7. Grand Budapest hotel 8. Whiplash / Black Swan 9. Dances with wolves 10. Hot Fuzz Lijst is in willekeurige volgorde (top 3 is wel de top 3 maar weer in willekeurige volgorde) Eervolle vermeldingen voor: The Big Lebowski, Gladiator, Nocturnal animals, The Godfather, les intouchables, Queen: Days of Our Lives en Heat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Damn dat is een lastige vraag, ik doe een poging maar dit verandert per dag, overigens van elke franchise één film: 1. Star Wars Empire Strikes Back 2. Blade Runner 3. The Big Lebowski 4. Princess Mononoke 5. Mad Max: Road Warrior 6. Once Upon A Time In The West 7. Spirited Away 8. Pulp Fiction 9. Braveheart 10. Indiana Jones: Raiders Of The Lost Ark
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze al eens gepost: >-Pan's Labyrinth -The Departed -Whiplash -The Big Lebowski -Back To The Future -Eternal Sunshine of the Spotless Mind -E.T. -L.A. Confidential -Fantastic Mr. Fox -The Shawshank Redemption -Inception -Fight Club -Forrest Gump -Lord of the Rings -Seven -Silence of The Lambs -Memento -Django Unchained -Shutter Island Maar gooi er nog maar eens tien: -The Pianist -The Shining -Children of Men -La La Land -Blade Runner (+2049) -American Beauty -Mad Max: Fury Road -Leon: The Professional -Shaun of the Dead -Psycho
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 7 maanden later...
Ik ben door twee mensen meegevraagd om naar de remake te gaan in de bios, maar nee gezegd want ik weiger geld uit te geven aan een zielloze imitatie die puur gemaakt is om geld op te strijken. Wat ik erover gehoord heb tot nu toe is ook niet al te best, dus ik heb eigenlijk erg weinig behoefte om hem te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...