Ga naar inhoud

Het Firstlook Topic


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 489
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 6 maanden later...
Jep, prijzen voor VIP zijn met een tientje omhoog gegaan, maar je krijgt ook een app waarmee je niet in de rij hoeft te staan. Daarnaast is Firstlook dit jaar een festival en hebben ze nu ook een avondprogramma waar je onder andere terecht kunt voor een Esports toernooi. Zelf ga ik zo als vanoudsher op de zondag. De tickets gaan volgens mij nog niet zo hard. Hopelijk wordt deze Firstlook beter dan 2014.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik was er keizeker van om een VIP kaartje te scoren maar 45 euro vind ik wel erg duur. Ook vond ik vorig jaar wat minder dan 2013... Maar misschien komt dat omdat ik toen voor het eerste de PS4 en X1 probeerde. De sfeer blijft echter wel tof vind ik
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het eigenlijk wel meevallen. Overal hebben ze eigenlijk altijd dezelfde stand en het is leuk om meegemaakt te hebben, maar is veel van hetzelfde. Misschien dat ik dit jaar over sla. Vond de VIP prijs voorheen nog wel te doen, maar ik zal ff kijken wie wel en niet gaan en dan misschien weer een groep van PU bij elkaar gooien om gezamenlijk te gaan.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee jaar terug als VIP gegaan en een toffe dag gehad Vorige jaar was VIP binnen no-time uitverkocht. Gezellige dag gehad omdat ik met wat community-leden was, maar het was veeeel te druk. Dit jaar twijfel ik nog... Behoorlijk duur, zo'n VIP-ticket, hoewel die app chill kan zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...