Ga naar inhoud

Het Firstlook Topic


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 489
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn tweede Firstlook (de eerste was in de Gashouder (A'dam). Ik liep eerlijk gezegd als een kip zonder kop rond, hing te lang op dezelfde plek en babbelde teveel met de verkopers. Eerlijk was ik het meest getrokken door de Splatoon competitie, maar dat viel tegen; de twee teams waren al van tevoren via social media geregeld (snif) en het ene team was veel beter dan het andere. Resultaat: wedstrijd 3/5 was na 3 rondjes afgelopen. Daarna in de rij gestaan voor de R&C demo. Was best vermakelijk en de game zag er gruwelijk strak uit. Jammer genoeg was het een level die al uitvoerig op internet uit de doeken was gedaan, dus ik wist al wat er ging komen. Daarna heel lang (te lang misschien) rondgestruind bij de merchandise stands, eerst een vol rondje gedaan om daarna pas wat te gaan kopen. Maar ik ben er gelukkig meer dan tevreden mee (pics volgen nog). Daarna volgevreten aan noedels met kip en nog eens bij alle stands oppervlakkig rondgekeken, om daarna mijn tijd te verdoen bij de Splatoon stand achter in de hoek. En om het daar even over te hebben, over het algemeen had Nintendo best een goede stand opgezet, mooi geplaatst ook. De line-up was ook in orde: Star Fox Zero; Zelda: Tri Force Heroes; Xenoblade. Maar wat deed een van hun nieuwste killer IP's in een verdomhoekje?! Bij beide consoles was de gyro besturing uitgezet, dus mensen zaten vooral geërgerd het spel te dissen. Ook een paar jochies (vermoedelijk COD fans) die het kiddie noemden (tja, dan heb je mijn aandacht te pakken). En geen MP, want geen internet. Wut!? Juist ja, geen internet, bij een game die nota bene draait om zijn online MP. Dus de rest van mijn tijd verspild door de gyro's weer aan te zetten en pro bono reclame te maken met een mad-skills SP speedrun. Er keek alleen niemand mee (fudge). Maar goed, de competitie op de main stage maakt veel goed. En toch ben ik van mening dat Nintendo hier hele goede advertising kansen laat liggen. Kortom: mijn dag was geweldig, maar volgende keer heb ik een wingman nodig, een partner in crime. Dus tegen die tijd zal ik maar een topic openen (geen nut om nu al met zijn allen om me te vechten ;p )
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...