Ga naar inhoud

CdAB 23 [XXIII] Goed Nieuws En Slecht Nieuws


The brick

Aanbevolen berichten

Een aantal hebben nog android maar die zijn er gelukkig tevreden mee, maar ook zij verlangen naar een iphone of ipad. Een oom van mij heeft zelfs Apple TV, ver voordat het in nederland kwam. Maar hij werkt met die zooi waardoor vrijwel 78% van de familie aan de Apple producten zitten. Ik heb al een tijdje geleden de keuze gemaakt om over te stappen op Apple producten. (op m`n pc na want ik wil gewoon mijn projecten op Windows maken, waaronder m`n mmorpg project) En deze keuze is defenitief, en als ik ergens mee zit kan ik dus gewoon naar m`n oom lopen met mijn apple vraagjes.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 856
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat ik toch maar eens langs een apple store ga. Even vragen om een demonstratie denk ik. Kan ik gelijk ook even kijken naar de verkoopprijzen. (ik weet dat er nogal een prijskaartje aanhangt maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben.)

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou eerder verder nadenken over apple. want ik heb zelf geen iphone gehad. maar wel een ipod, ik werd daar al gek van de itunes. verder is apple goed hoor, je hebt allen gee vrijheid. het is alsof je een speciaal op maakte F1 auto maakt om wedstrijden mee te rijden en er is opeens een snelheids blok op de 150 km/h. dat wil je niet. dat is een van de reden dat als ik ooit een iphone heb. hem direct ga jailbreaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaan we: 1. Itunes 2. Ik kan niet zelf muziek op mijn telefoon zetten, moet via itunes 3. Ik kan niet vanaf mijn computer bestanden/foto's wijzigen/verwijderen 4. Veel handigheidjes die al jaren via een jailbreak te verkrijgen zijn, zijn nogsteeds niet in iOS te vinden. 5. Je kunt niks, maar dan ook niks aanpassen aan het uiterlijk. 6. De eeuwige verbindingsproblemen vanaf de iphone 4 7. Het niet zelf kunnen vervangen van bijvoorbeeld de batterij 8. Geen mogelijkheid om de opslag capaciteit te verhogen via bijvoorbeeld microSD 9. Geen vernieuwingen sinds de iphone 4 10. Apple maps is echt uitzonderlijk slecht 11. Een camera app met erg weinig instellingen terwijl de camera zelf prima is. en zo kan ik nog wel even door gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit momenteel een iphone 5 en ben er erg tevreden mee. Ik zie het probleem niet in met Itunes. Ik gebruik het zelf nooit, maar gebruik apps die Itunes onnodig maken. Heb een nexus 4 gehad, maar vind toch dat de iphone soepeler en fijner werkt. Ik merk ook dat premium apps eerder naar ios komen en dat apps meer Up-To-Date zijn. Het is ook de enige High- end smartphone die 4" is. (Ik tel de Chinese mobieltjes niet mee). Neem eens een kijkje in de applestore zou ik zeggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De gene die een schijthekel hebben aan Itunes snappen denk ik niet helemaal hoe het werkt. Het is zo simpel en geen rocket-science. Itunes is een perfect programma dat heel makkelijk en fijn in gebruik is. Ik zweer bij Apple want het werkt fantastisch met elkaar (M'n iMac-Iphone-Ipad). En de gene die zeggen dat je geen "vrijheid" hebt, dan jailbreak je'm toch gewoon? Ook dat is geen rocket-science.. Het enige wat ik vervelend vind is dat m'n iphone 4 nu inmiddels zoooooo fucking traag is...tijd voor een nieuwe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Itube, nog nooit van gehoord. Ik ga het eens proberen. Ik hoef trouwens ook nooit meer een PC. Die dingen zijn bij mij na 3,5 echt helemaal op en traaaaag als de pest. Ik heb altijd het idee dat WIndows z'n eigen leven lijd en lekker doet wat ie zelf wilt. Ik vind OSX veel stabieler en loopt nooit vast en doet wat ik wil.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...