Ga naar inhoud

CdAB 23 [XXIII] Goed Nieuws En Slecht Nieuws


The brick

Aanbevolen berichten

  • Reacties 856
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik snap die tutorials ook geen snars van. Hoewel ik veel van pc`s weet en zelfs websites of apps bouw plus nog een mmo probeer te bouwen, ben ik met rooten en jailbreaken geen expert, laat staan dat ik dat nooit gedaan heb. Trouwens wil je nog een pepernootje MurdaaTurk, ik heb hier 2 zakken van een kilo liggen.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

>kunnen ze niet beter een supergeleider onderzoeken die op kamertemperatuur werkt? dat lost wel veel problemen op (en ja ik weet dat de huidige beste supergeleiders pas op -78 graden celius supergeleiden worden) Ik spak laatst een PHD'er en hij zei dat ze al aardig ver zijn met hun onderzoeken voor supergeleiders op grote schaal. Het is nog niet op kamertemperatuur, maar het komt steeds dichter bij het +getal. Op een kleine schaal (zoals in chips) schijnt het nog veel lastiger te zijn, dus ik denk dat we daar nog wel heel wat jaartjes op moeten wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>rooten gebruik je alleen als je je telefoon wilt opblazen (je komt dan bij settings die je liever niet had). de meeste settings die je gebruikt heb je standaard, of er is een app te downloaden Whoohoo voor het aanpassen van de spanningen in de chip van een smartphone. Het is echt een grappige bezigheid om een smartphone chip over te klokken. Ik heb het nog nooit met LN2 geprobeerd, maar dat wil ik ook zeker nog een keer doen met een oude telefoon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee maanden geleden van iPhone 4 overgestapt naar een HTC One. Ik wilde meer met mijn telefoon waar ik veel geld voor had betaald en niet alleen maar apps heen en weer verplaatsen of nieuwe kopen. HTC One is de beste telefoon die ik ooit heb gehad. Super snel en je kan heel veel meer. Ik was erg Apple moe, paar jaar terug waren ze goed bezig maar het is nu echt een beetje slappe hap allemaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben juist erg blij met mijn overstap van een Samsung Galaxy S plus naar een iPhone 4. Nu gebruik ik mijn telefoon uitsluitend voor whatsapp, mijn agenda en muziek, dus ik weet niet of ik daarom erg representatief ben voor de gemiddelde telefoonkoper hier. Hoe dan ook, de agenda van iOS vind ik beduidend beter uitzien dan dat gare donkere van android en qua muziek is het al helemaal een wereld van verschil. Niet alleen kan ik gewoon fijn via Itunes synchroniseren en niet via dat klote Samsung kies (ben vrijwel direct overgestapt op massaopslagmodus omdat mijn muziekcollectie in samsung kies krijgen onbegonnen werk is) maar de interface is ook veel mooier. Daarnaast had ik bij samsung nog wel eens last van problemen met tags of artwork en ook die zijn voorbij. Oh ja en apple blijft mij fijn ondersteunen met software updates (ios 7 komt ook naar de iphone 4) waar Samsung mij direct heeft laten vallen door de eerste de beste softwareupdate niet uit te rollen naar de galaxy s plus.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...