Ga naar inhoud

CdAB 23 [XXIII] Goed Nieuws En Slecht Nieuws


The brick

Aanbevolen berichten

  • Reacties 856
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Neeeee, johh, meid, ga weg! Wat ben je toch een uitmuntend genie om die link te kunnen trekken, geef a.u.b. je rekening door dan kan ik mijn spaarrekening naar jou overmaken aangezien ik het niet verdien. Natuurlijk, debiel. Ik heb alleen een PS2 gehad maar veel meer gespeeld op mijn x360. Als je niet helemaal labiel bent kan je vast teruglezen dat ik niet eens zeg dat hij voor Titanfall moet gaan en dat die veel beter is. Ik zeg alleen zo simpel mogelijk: nooit in Killzone kunnen komen dus spreekt de serie me niet aan, vooral doordat ik altijd al Halo speelde als futuristische shooter en Killzone voor mij daardoor in het niets viel. Titanfall heb ik niet eens gespeeld dus daar geef ik niet eens een oordeel over, alleen wat ik van de gameplay trailers vind.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennn natuurlijk voelt Klaas zich ook aangesproken. Negatieve mening? Dat ik zeg dat de sniper er OP uit ziet in een 5 minuten gameplay video? En waar haal je de magische informatie dat ik nooit Killzone 2 & 3 heb gespeeld? Want dat zuig je ook maar weer uit je duim.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met "dat hij voor Titanfall moet gaan en dat die veel beter is"? En ik bedoel dat jij alleen negatief bent over een PS-exclusive en alleen maar positief over een Xbox-exclusive. Ik zeg niks negatief over jou, en jij reageert alsof ik je heb uitgescholden. Ook doe je net of ik jou bericht niet begrijp, en waar je dat vandaan haalt weet ik ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, Killzone bestaat nu eenmaal al lang als serie en heb ik daar dus ook al een bepaalde mening over. Killzone 1 was ook een van de eerste FPS die ik heb gespeeld maar van die serie af gegaan omdat ik Halo toffer vond. En ja, ik geef nou eenmaal Titanfall het voordeel van de twijfel tot nu toe omdat ik naast Battlefield als full-scale warfare ook wel eens weer een frisse fast-pace shooter wil, iets wat CoD zeker niet kan vervullen. En bovendien is Killzone de enige PS4 exclusive die ik niet het voordeel van de twijfel geef, gezien mijn eerdere ervaring met Killzones. Games als Knack en InFamous heb ik al van gezegd dat die mij wel tof lijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...